Jeg har en ganske uvanlig problem. Jeg angi alternativene som indikert av vBSEO vBET - Hold Non-polske tegn i nettadresser. Etter at koblingene mine ser slik ut: domain.pl/karma_za_pomoc/163152-pomóżcie_dozbierać_dolara_p-new-post.html Men hvordan kan klikke på linken, viser nettleser linken: domain.pl/karma_za_pomoc/163152-pomo% BFcie_dozbiera% E6_dolara_p.html # post591052 Jeg mistenker at nettleseren vil være feil indeksen. Er det noen løsning for å fikse dette? Tidligere brukte jeg Erstatt Non-polske tegn. Hvordan endrer jeg "Behold ... ' Det har også endret mitt polske linker - nemlig, før jeg hadde ingen polske tegn som brukes i lenker og ble erstattet, f.eks c => c. Gjennom en google vil måtte re ideksowac side. Den samme type karakter - ble erstattet med _. Da glad august er så gjort for å lenke strukturen i PL stående? Så det var som?
Du må bruke alternativer for å utrzymaćnie angielskei tegn, men du kan fortsatt zastpować polsk - bare bruke alternativet der du kan definere din egen kartlegging. Det er slik det gjøres i dette forumet: enkle NLP.pl darmowe forumet o NLP - forum o NLP En kartlegging blir brukt der (i vBSEO CP -> General Settings -> Character Replacements -> Definer din Custom Character Replacements): Code: 'ˇ' => 'A' '¦' => 'S' '¬' => 'Z' '±' => 'a' '¶' => 's' 'Ľ' => 'z' 'ą' => 'a' 'ę' => 'e' 'ć' => 'c' 'ż' => 'z' 'ś' => 's' 'ź' => 'z' 'ó' => 'o' 'ł' => 'l' 'ń' => 'n' 'Ą' => 'A' 'Ę' => 'E' 'Ć' => 'C' 'Ż' => 'Z' 'Ś' => 'S' 'Ź' => 'Z' 'Ó' => 'O' 'Ł' => 'L' 'Ń' => 'N' Takket være din gamle lenker vil forbli den samme som før Ingenting vil przeindeksowywać Når det gjelder utveksling av bokstaver i nettleseren - se i andre nettlesere. Klart det skjer og ved såing IE Opera, Mozilla og Chrome OK. Hvis ja - at alt er i orden. IE rett og slett ikke respekterer standard og viser buskene - men Google er i stand til å skikkelig lese og indeksert som vanlig diakritiske tegn. Hvis det er annerledes - det er jeg trenger mer konkret (real link), for å undersøke. Vennligst skriv om dette hjelper
'ˇ' => 'A' '¦' => 'S' '¬' => 'Z' '±' => 'a' '¶' => 's' 'Ľ' => 'z' 'ą' => 'a' 'ę' => 'e' 'ć' => 'c' 'ż' => 'z' 'ś' => 's' 'ź' => 'z' 'ó' => 'o' 'ł' => 'l' 'ń' => 'n' 'Ą' => 'A' 'Ę' => 'E' 'Ć' => 'C' 'Ż' => 'Z' 'Ś' => 'S' 'Ź' => 'Z' 'Ó' => 'O' 'Ł' => 'L' 'Ń' => 'N'
Og ikke bare disse tegnene nok? : Code: 'ą' => 'a' 'ę' => 'e' 'ć' => 'c' 'ż' => 'z' 'ś' => 's' 'ź' => 'z' 'ó' => 'o' 'ł' => 'l' 'ń' => 'n' 'Ą' => 'A' 'Ę' => 'E' 'Ć' => 'C' 'Ż' => 'Z' 'Ś' => 'S' 'Ź' => 'Z' 'Ó' => 'O' 'Ł' => 'L' 'Ń' => 'N'
'ą' => 'a' 'ę' => 'e' 'ć' => 'c' 'ż' => 'z' 'ś' => 's' 'ź' => 'z' 'ó' => 'o' 'ł' => 'l' 'ń' => 'n' 'Ą' => 'A' 'Ę' => 'E' 'Ć' => 'C' 'Ż' => 'Z' 'Ś' => 'S' 'Ź' => 'Z' 'Ó' => 'O' 'Ł' => 'L' 'Ń' => 'N'
Sist endret av kamilkurczak; 22-12-10 på 11:59.
Nøyaktig problemet i at det ikke. På grunn av den koding delen av vBSEO polske diakritiske merker er synlige som busker av PHP. Dermed busker er kartlagt (i tillegg til en normal sak). Kanskje noe har endret seg i nyere versjoner av vBSEO, når det er konfigurert vBSEO forumet ble nevnt var det fremdeles i versjon 3.3.2. Så bare bruke vår egen, eller sjekke din egen - skriv en test emne, som har alle mulige tittelen polske diakritiske tegn og se hva som skjer med nettadressen til den tråden.
Vis Tag Cloud
Forumregler