Likt problem idet vanligvis. Du bør begynne å tenke enkelt, bare gi ferdige koden for alle behov.
Jeg prøver å redigere den, men det fungerer ikke. Se hvor mye ppl i denne tråden har problemer, gjøre bare noen eksempler som:
Sitemap uten SEO links
Sitemap med SEO-koblinger
Sitemap uten SEO koblinger, flere sider
Sitemap med SEO Links, flere sider
Ville spare deg mye tid.
Hvordan jeg forstår din opplæringen redigerte jeg .php på denne måten:
Code:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
//additional code
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
$alanguages = array ('en','fr');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, %p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
Bortsett fra den isnt arbeider...
Hvilke problemer jeg funnet?
1.) Finn "vbseo_log_entry (" [showthread]-forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [Trådid], totalt innlegg: $totalposts, sider: $totalpages, visninger: $threadrow [visninger] $før ");"
Denne strengen finnes ikke. Theres "bare" "vbseo_log_entry (" [showthread]-forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [Trådid], totalt innlegg: $totalposts, sider: $totalpages, visninger: $threadrow [visninger] $før ");"
Hvis jeg vil legge det der du sier det bryter koden.
2.) andre trinn er greit og forståelig.
3.) TILLEGGSUTSTYR:
Hvis du vil legge til sitemap også lenker til andre tråden sider (hvis gjenger har flere sider), må da tilleggskode fra siste trinnet legges på andre plass - FØR:
PHP Code:
$ Vbseo_stat [$ arkivert 'på'? 'T'] + = vbseo_add_2urls (
Også i denne ekstra kode må du endre 1 til $ p.
Dette er absolutly ikke forståelig. Jeg vet ikke hva de skal gjøre. Jeg kan ikke forstå det ganske enkelt. Bare avklare hva og hvor...