Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 46

Tråd: Sitemap Generator integrasjon

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg er en noob når det gjelder koder og sånt, så vær så snill tilgi mine spørsmål her.

I vbseo_sitemap_functions.php min finner jeg <? Php tre ganger, så skal jeg da legge til at koden etter alle tre instanser?

Også skal jeg legge til SEO linker kode + linkene med språkkoden etter "vbseo_log_entry" kode. Med andre ord, de skal både være der?

Takk for hjelpen!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Jeg er en noob når det gjelder koder og sånt, så vær så snill tilgi mine spørsmål her.

I vbseo_sitemap_functions.php min finner jeg <? Php tre ganger, så skal jeg da legge til at koden etter alle tre instanser?

Også skal jeg legge til SEO linker kode + linkene med språkkoden etter "vbseo_log_entry" kode. Med andre ord, de skal både være der?

Takk for hjelpen!
    Det er ingenting å beklage for - vi er her for deg

Vennligst legg ut koden etter første <php? - Jeg stikker oppdatert instruksjon så det vil være klart i fremtiden

Nei - la bare en blokk med kode for linker som du bruker. Du kan ikke bruke messe typer koblinger slik at du kun gjelde for en blokk med kode (hver er beskrevet for hvilken type koblinger det er).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •