Jeg har samme problem.
Jeg bruker Dyr og 3.5.2 og Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap generator fungerer ikke. Den starter og ikke komplett.
Jeg har samme problem.
Jeg bruker Dyr og 3.5.2 og Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap generator fungerer ikke. Den starter og ikke komplett.
Betyr det generere enhver tråd lenker? Hvis du har masse lenker og sitemap generasjon tar lang tid det kan ikke har nok tid til å fullføre. Vennligst sjekk ikke fortsetter det når du utløser det igjen. Hvis ja og vil fullføre i 2 eller flere forespørsler, så du bør vurdere å gi mer tid for evaluering.
Hvis ikke - Vennligst sørg for at kodeendringer er hensiktsmessig.
Jeg har den "vBSEO sitemap generator gull v3.0". Det er ingen kode som du nevnte på forsiden i sin vbseo_sitemap.php fil.
Det finnes noen kode som dette:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [Diskusjon-ID/Meldings-ID], total Innlegg: $ totalposts, sider: $ totalpages, visninger: $ threadrow [views] $ før");
Bør jeg sette inn koden på forsiden nær den koden, please?$ Addons = preg_split ('# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions [' vbseo_sm_addons ']);
vbseo_set_sitemap_type ('addon');
foreach ($ addons som $ addon)
if ($ addon & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon))
{
vbseo_log_entry ("[addon modul] $ addon", true);
include (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON $ addon.);
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ('Sitemap har blitt laget <a href="index.php"> Klikk her for å komme tilbake </ a>.', true);
Jeg har nettopp sendt en e-post til kontaktperson hos vbent *** slator.com om dette. Takk!
hello,
løsningen for versjon 3.0 av sitemap generator er ok, men gold edition - ikke testet.
Jeg skal sjekke det
Eventuelle utbygginger, please?
ok jeg skal sjekke det for deg![]()
Samme med meg. Generatoren starter og kommer opp med
i samme øyeblikk klikker jeg på knappen (så jeg antar at ekko resultatet med 372 sekunder må definitivt feil) - og da er det dør. Ingen xml er skapt, ingen ping, ingenting. php_value max_execution_time er satt til 540."[DEL START] showthread [18,484.1 Kb mem brukt] [372670 s (372 670 s)]"
Og forresten: Jeg kontaktet vBSEO støtte for dette. De svarte med dette:
Høres ut som vBET og vBSEO ville ha noen uenigheter ..Opprinnelig skrevet av vbseo Support