Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 5 FirstFørste 12345 SisteLast
Resultater 21 til 30 av 46

Tråd: Sitemap Generator integrasjon

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av CThiessen View Post
    Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,
    Jeg bruker ikke generatoren Sidemap for oversatte sider.
    Jeg ønsker å ha fokus på mitt eget språk.
    Men i en av RSS-feed fra flere andre språk i Webmaster Tools.
    Der er det linker allerede kompilert.

Google har som alltid de nyeste linkene og å fortsette å jobbe godt selvstendig.

Hilsen
    Christian
    Original text
    Takk for info din. Som jeg forstår at du nettopp delte med erfaring, eller trenger du litt støtte her?

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    Jeg tror bare trenger den andre koden, fordi alle Forumet har mer enn 1 tråd sider, og tror jeg vil 99% mennesker så mye som mulig de koblingene i sitemap så få mer trafikk

så vi bare trenger bare gjøre dette, for SEO linker?

Finn:
    PHP Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls
    Og sted før det...

For SEO linker
    PHP Code:
    //additional code
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
    if(!
    $archived) {
    -     
    $strlenhost strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
    $currentthreadurl vbseo_url_thread($threadrow$p$archived);
    $currentthreadurl_before substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
    $currentthreadurl_after "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
    $lastpost =& $threadrow['lastpost'];
    $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
    foreach(
    $alanguages as $language) {
    vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after$prior$lastpost$freq);
    }
    }
    //end additional code 
    MERK: Fjern DEFAULT språkkode fra $ Alanguages
    Også hvis du har deaktivert noen språk i alternativ panelet, må du slette sin koder også.
    Michał Jeg beklager, jeg skjønner denne koden bare å legge til andre språk for showthread sider i sitemap, vet du hvor (sted før eller etter hva) for å legge til andre sider også som forumdisplay, arkiver og andre?

fordi disse to sidene er de viktigste for å gjøre google lettere å indeksering tråden listene, minst dens bør være inkludert integrasjon forumdisplay og arkivsider også i sitemap
    Sist endret av basketmen; 02-10-1022:46.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    Michał Jeg beklager, jeg skjønner denne koden bare å legge til andre språk for showthread sider i sitemap, vet du hvor (sted før eller etter hva) for å legge til andre sider også som forumdisplay, arkiver og andre?

fordi disse to sidene er de viktigste for å gjøre google lettere å indeksering tråden listene, minst dens bør være inkludert integrasjon forumdisplay og arkivsider også i sitemap
    På dette tidspunktet har vi testet kode bare å integrere tråd sider, som vi regnet som viktigst. Vær oppmerksom på at Google vil indeksere alle sidene dine uansett (selv om du ikke gjorde sitemap integrering på alle), fordi roboter kryper av alle linker på sidene dine, og du har inkludert flagg med lenker til oversatte sider. Selvfølgelig inkludert lenker til sitemap kan gjøre indeksering raskere. Det er derfor vi publiserte trådene lenker integrasjon - tråder endringer raskt, slik raskere gjennomgang kan være nyttig.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    På dette tidspunktet har vi testet kode bare å integrere tråd sider, som vi regnet som viktigst. Vær oppmerksom på at Google vil indeksere alle sidene dine uansett (selv om du ikke gjorde sitemap integrering på alle), fordi roboter kryper av alle linker på sidene dine, og du har inkludert flagg med lenker til oversatte sider. Selvfølgelig inkludert lenker til sitemap kan gjøre indeksering raskere. Det er derfor vi publiserte trådene lenker integrasjon - tråder endringer raskt, slik raskere gjennomgang kan være nyttig.
    ok, la oss beskjed også hvis du vet hvor du skal legge til ekstra kode for forumdisplay og arkiver sider

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Når jeg legger inn koden fra første innlegget i sitemap fil, får jeg følgende feil under sitemap generasjon

Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
    Running Vbet 3.3.6 og Dyr og 3.5.2 på 3.8.1 forumet

Ble medlem
    Oktober 2009

vBET inkluderer nødvendige filen i init_startup hook:
    Code:
    if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) {
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    }
    Det virker som det ikke er inkludert i ditt tilfelle av noen grunn. I slike tilfeller må du sette bare linjen med reqiure_once i skiftet fil av sitemap generator. Sett det før ytterligere etiske vBET. Vær oppmerksom på at det ikke var testet - så det er lurt å ta kopi av filen før endringer.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Cheers for hat Michael, det var mer menneskelig feil fra min side
    Jeg googled feilen og fant det var litt jeg over så på innstillingene

Jeg har aldri forandret koblingen typen til VBSEO_URI

Hvis du har gjort at en drop down alternativer, ville idioter som meg ikke overse det

Gjennom tidligere erfaringer vet jeg å sette generasjonen tid på sitemap å ha en fin forsinkelse mellom sitemap sider. Mines satt til noe 15 sekunders forsinkelse.

Men Im fornøyd med den totale sider på ti språk

Forum Skjerm: 2904
    Vis Tråd: 1817821

Total Indeksert webadresser: 1823149
    Total Processing Tid: 1,682.58 sekunder

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Er denne koden jobbe med sitemap 2.6? Thanks.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Snake Hvor fant du sitemap generator 2.6?, Jeg har 2.5 og det fungerer med det.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Siden du endret koden, doesnt det fungere.

Tallene Dont legge opp.

Forum Skjerm: 327
    Vis Tråd: 886054
    Show Post:
    Medlem profiler:
    Poll Results:
    Blog Entries:
    Blog Tags:
    Album webadresser:
    Sosiale grupper webadresser:
    Tag webadresser:
    Arkiv: 169