Michał Jeg beklager, jeg skjønner denne koden bare å legge til andre språk for showthread sider i sitemap, vet du hvor (sted før eller etter hva) for å legge til andre sider også som forumdisplay, arkiver og andre?
fordi disse to sidene er de viktigste for å gjøre google lettere å indeksering tråden listene, minst dens bør være inkludert integrasjon forumdisplay og arkivsider også i sitemap
Sist endret av basketmen; 02-10-10 på 22:46.
På dette tidspunktet har vi testet kode bare å integrere tråd sider, som vi regnet som viktigst. Vær oppmerksom på at Google vil indeksere alle sidene dine uansett (selv om du ikke gjorde sitemap integrering på alle), fordi roboter kryper av alle linker på sidene dine, og du har inkludert flagg med lenker til oversatte sider. Selvfølgelig inkludert lenker til sitemap kan gjøre indeksering raskere. Det er derfor vi publiserte trådene lenker integrasjon - tråder endringer raskt, slik raskere gjennomgang kan være nyttig.
Når jeg legger inn koden fra første innlegget i sitemap fil, får jeg følgende feil under sitemap generasjon
Running Vbet 3.3.6 og Dyr og 3.5.2 på 3.8.1 forumetFatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
vBET inkluderer nødvendige filen i init_startup hook:
Det virker som det ikke er inkludert i ditt tilfelle av noen grunn. I slike tilfeller må du sette bare linjen med reqiure_once i skiftet fil av sitemap generator. Sett det før ytterligere etiske vBET. Vær oppmerksom på at det ikke var testet - så det er lurt å ta kopi av filen før endringer.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Cheers for hat Michael, det var mer menneskelig feil fra min side
Jeg googled feilen og fant det var litt jeg over så på innstillingene
Jeg har aldri forandret koblingen typen til VBSEO_URI
Hvis du har gjort at en drop down alternativer, ville idioter som meg ikke overse det
Gjennom tidligere erfaringer vet jeg å sette generasjonen tid på sitemap å ha en fin forsinkelse mellom sitemap sider. Mines satt til noe 15 sekunders forsinkelse.
Men Im fornøyd med den totale sider på ti språk
Forum Skjerm: 2904
Vis Tråd: 1817821
Total Indeksert webadresser: 1823149
Total Processing Tid: 1,682.58 sekunder
Er denne koden jobbe med sitemap 2.6? Thanks.
Snake Hvor fant du sitemap generator 2.6?, Jeg har 2.5 og det fungerer med det.
Siden du endret koden, doesnt det fungere.
Tallene Dont legge opp.
Forum Skjerm: 327
Vis Tråd: 886054
Show Post:
Medlem profiler:
Poll Results:
Blog Entries:
Blog Tags:
Album webadresser:
Sosiale grupper webadresser:
Tag webadresser:
Arkiv: 169