Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Installasjon problem med vBSEO

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Installasjon problem med vBSEO

1. Jeg bruker vBSEO 3.2.0, jeg skrånende finner koden inne functions_vbseo_createurl.php fil som opplæring i ReadMe.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);

Jeg har allerede search inni alle vBSEO filene også, men fremdeles skrånende finner det

behage hjelpe, gi meg beskjed hvis du trenger min ftp og andre detaljer

2. Er det fortsatt ingen løsning ennå, så vi trenger ikke å slå av "Sett" META søkeord innhold? " for standard språk som før du bruker vBET? Liker å bruke betinget kanskje i vbseo filer

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Gutter kan jeg få støtte her kan du trenger virkelig hjelp her

Jeg har allerede kjøpt vbet mer enn 24 timer i går, men fremdeles skrånende installere det på grunn av ovennevnte problem

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei.

1. Vennligst oppdater din vBSEO. Du bruker gammel versjon.

Med versjon kan du fortsatt bruke vBET, men det vil ikke være integrert med vBSEO, så linker vil ikke bli oversatt. Alle andre vBET funksjoner vil fungere fint.
    Du kan også se deg selv for kode som er ansvarlig i denne gamle vBSEO versjonen for å få tråden titler og erstatte det appropriatelly hvis du ikke ønsker å oppdatere vBSEO. Som tipset jeg kan fortelle til å se hvor brukes funksjon vbseo_thread_seotitle. Vær oppmerksom på at eldre vBET versjoner jobbet med vBSEO 3.2.x (som jeg husker vårt forum jobbet på 3.2.2) og integrasjon prosedyren var forskjellige, men på dette tidspunktet vil det ikke fungere, så jeg kan ikke gi deg gamle integrering instruksjoner. vBSEO endret kode, og også vBET gjorde, så integrasjon også måtte endres.
    Jeg bare sjekket og i vBSEO 3.2.2 kode finner du:
    Code:
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    Så du bare har for gammel - ikke støttet versjon. Vennligst oppdater, eller bruk vBET uten lenker oversettelse (ikke best for din SEO), eller finne koden som skal endres og endre det.

2. På dette tidspunktet dette alternativet må være slått av. Vær oppmerksom på at det ikke vil påvirke din SEO, fordi søkemotorer bare ignorerer nøkkelord meta tag og bruker ekte sideinnhold for indeksering.
    Sist endret av vBET; 02-09-1022:45.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •