Hei.
1. Vennligst oppdater din vBSEO. Du bruker gammel versjon.
Med versjon kan du fortsatt bruke vBET, men det vil ikke være integrert med vBSEO, så linker vil ikke bli oversatt. Alle andre vBET funksjoner vil fungere fint.
Du kan også se deg selv for kode som er ansvarlig i denne gamle vBSEO versjonen for å få tråden titler og erstatte det appropriatelly hvis du ikke ønsker å oppdatere vBSEO. Som tipset jeg kan fortelle til å se hvor brukes funksjon vbseo_thread_seotitle. Vær oppmerksom på at eldre vBET versjoner jobbet med vBSEO 3.2.x (som jeg husker vårt forum jobbet på 3.2.2) og integrasjon prosedyren var forskjellige, men på dette tidspunktet vil det ikke fungere, så jeg kan ikke gi deg gamle integrering instruksjoner. vBSEO endret kode, og også vBET gjorde, så integrasjon også måtte endres.
Jeg bare sjekket og i vBSEO 3.2.2 kode finner du:
Code:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Så du bare har for gammel - ikke støttet versjon. Vennligst oppdater, eller bruk vBET uten lenker oversettelse (ikke best for din SEO), eller finne koden som skal endres og endre det.
2. På dette tidspunktet dette alternativet må være slått av. Vær oppmerksom på at det ikke vil påvirke din SEO, fordi søkemotorer bare ignorerer nøkkelord meta tag og bruker ekte sideinnhold for indeksering.