yeah mannen jeg så. nå virker det men jeg har problem med PhotoPost pro
yeah mannen jeg så. nå virker det men jeg har problem med PhotoPost pro
hi Venner
Jeg satte inn vBet regler for å htacces av vBSEO.
SEO er Work Vellykket & vBet arbeid Nice.Code:RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] ###################################### vbet ################### RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] ################################################################## RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
men in Translation seksjoner som "/ forum / el" (sub_translated kataloger) The Links Endring fra theared.html til «showthread.php og ikke arbeide med vBSEO.
Jeg bruker vBET2.X
Sorry for Posting i denne tråden
Thanks
Sist endret av _root; 30-03-10 på 07:29.
Noen som vet?
Jeg leste alle instrukser, men ikke noe av det.
Hvor Det
Kan skrive det her?
Eller dersom det er galt hvor den?
Jeg har lagt til / forum i alternativ ...
Sist endret av _root; 31-03-10 på 17:57.
Dette er min standard Seo. Kan endre det til. Htaccess av vBet2.x & vBSEO?
Code:RewriteEngine On RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
Sist endret av vBET; 02-04-10 på 03:28. Årsak: lagt bbcode
I dette øyeblikket du ikke har vBET regler i det hele tatt. Hvis du vil ha SEO linker for oversettelse Vennligst slå den på i vBET konfigurasjon og gjort. Htaccess oppdateringer. Hvis forumet ikke bruker underkatalogen i URL så det skal se slik ut:
Hvis det gjør det - du må endre to første vBET regler - se første innlegg for detaljer.Code:RewriteEngine On RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]