Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Guest cache problem

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Guest cache problem

På Michael forslag prøvde jeg din gjest cache. Og ehhhh, jeg kan ikke engang åpne en side når denne er aktivert. Bare få dette:

Internet Explorer kan ikke vise websiden
    Man ønsker jeg bare en gang noe som ville fungere her.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

gjest cache fungerer nå, men alternativet: GZIP HTML Output er deaktivert nå.
    Dette er et problem med koding. gjest cache filer gziped og når vi prøver å lese denne filer - det er en koding problem.

Jeg vil prøve å finne dette problemet med koding.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Kan du angre det du nettopp gjorde på forumet mitt. Jeg har nå sendt deg 14:00 er på mitt forum og en her med ingen respons. Hele forumet er fullført rotet nå. Jeg kan ikke logge inn i min ACP eller gjøre noe moderering. Dette er ikke morsomt ************************!!

Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Kan du angre det du nettopp gjorde på forumet mitt. Jeg har nå sendt deg 14:00 er på mitt forum og en her med ingen respons. Hele forumet er fullført rotet nå. Jeg kan ikke logge inn i min ACP eller gjøre noe moderering. Dette er ikke morsomt ************************!!
    Vennligst slette cookies.

Jeg har jeg ett spørsmål:
    Kan du sjekke på serveren ved SSH en ting?
    Vennligst skriv dette søket av SSH: #httpd-t-D DUMP_MODULES
    og prøve å finne deflate_module. Hvis du kan finne det du skrive her.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Hva er SSH?

Ble medlem
    Mai 2010

Har du tilgang til serveren ved kommandolinjen?
    Her kan du endre din server konfigurasjon etc.
    Secure Shell - Wikipedia, den frie encyklopedi

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

O Jeez. Bare glem alt dette. Jeg takler ikke dette lenger. VBET er bare en stor hodepine for meg. Ingenting virker aldri.

Ble medlem
    Mai 2010

cache for gjest arbeider normal - når gzip er deaktivert, men hvis gzip er aktivert gjest cache gjør en god filer (for eksempel index.zip). Du kan sjekke det (fora / vbet_guestcache / no).
    Her er et problem med koding og lesing av filer. Selvfølgelig kan vi fikse det, men jeg trenger din hjelp. (Jeg kan sjekke det ved din SSH)

Hvis du ikke kan sjekke det ved SSH - Jeg vil prøve å fikse det uten.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg aner ikke hvordan du sjekker SSH ... sorry!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei - Jeg fant en interessant ting. Det virker din forumet er missconfigurated.

Når du deaktiverer vBulleitn GZIP av AdminCP alternativet GZIP HTML Output så din utgang er fremdeles glidelås. Du kan se det her:
    Gzip Test
    MERK: det er tydelig beskrevet i vBulletin alternativ:
    Hvis du allerede bruker mod_gzip eller mod_deflate på serveren, ikke aktiver dette alternativet.
    Så i dette øyeblikk virker det som om du har en av de på, fordi produksjonen er pakket uansett. Og dette er sannsynligvis årsaken til problemene med vBET gjest cache - det er dobbel glidelås så nettlesere får gale med det.

Når BB GZIP er deaktivert Guest cache fungerer, du fremdeles har noen konflikt, og du kan se da denne feilmeldingen:
    Code:
    Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
    Denne konflikten handler om krok global_complete. Jeg begynte å se hvilken mod er i konflikt, men du bare har dem for mye ... Vi kan hjelpe deg når du bestemme hvilken mod skaper denne konflikten. For å gjøre dette må du sjekke alle plugins for global_complete krok og hvis det bruker in_array funksjon - deretter deaktivere det og sjekk gjør feilen oppstår fortsatt. Hvis ikke da du fant skyldige. vBET ikke har en slik funksjon i koden vår, så noen andre mod er ansvarlig for dette. Hvis du ønsker å finne det - først deaktivere BB GZIP (i innstilt den på igjen akkurat som du hadde det før). Deretter aktivere Guest cache og se. Best er å knyttneve finne krok som kan være skyldig - deaktivere den, slå på Guest cache og hvis problemet fortsatt eksisterer, og deretter raskt slå Guest cache (slik at brukere ikke vil se dette problemet). Av coure har du teste den i nettleseren der du ikke er logget inn

Dette er alt hva jeg kan gjøre. I dette øyeblikk virker det som problemet er forårsaket av feil vBulletin konfigurasjon - du bruker BB GZIP og noen andre også hva som ikke er tillatt av BB dokumentasjon.
    Også problemet med Guest Cache og deaktivere BB GZIP er relatert til noen mod konflikt. Vi er ikke ansvarlige for kode på andre mods. Vi vil gjerne hjelpe deg, men først må du bestemme hvilken mod som forårsaker denne konflikten. Dette kan også være ikke konflikt, men bare bug i denne andre mod, men når Guest cache er på så denne feilen kommer til utgang i stedet for feil fil (spekulasjon). Uansett - det må være bestemt og fordi den er forårsaket av andre mod vi ikke er ansvarlige for det. Vi bruker allerede mye tid på dette spørsmålet som synes å være bare feil konfigurering av server og håper du forstår hvorfor vi først be deg om å bestemme hvilke mod skaper konflikt på forumet som har dusinvis av mods.

Jeg forstår at for deg ville det være best om vi gjør alt, men håper at du også forstår at vi vBET støtter ikke alle mulige mods og serverkonfigurasjoner støtte. Så hvis du vil bruke Guest Cache må du først konfigurere riktig serveren (bruk kun én GZIP - BB eller eksterne, ikke bod). Og finne hvilke mod forårsaker feilmelding (BB GZIP av og Gjest cache på) - vil vi se der for å hjelpe deg når du bestemmer hvilken som er skyldig.

Vennligst gi tilbakemelding.
    Sist endret av vBET; 02-09-1023:29.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •