Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Problem med stiler og vBET

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Jeg forklarer igjen for å se om du forstår.

Dette er mitt nettsted:

Hjem: Hvit, grønn eller brun. Brukeren kan velge hvilken du foretrekker.

aquaterraria.com

Dette er forumet: Farge grønn. Med ulike logo. Det skjer automatisk. Du kan ikke velge det. eller endre det.

Dendrobates

Dette er en normal funksjon av vBulletin.

Når vBET aktive, er dette forumet standard stilen for alle forum. Det ser hvitt. Det ser grønt.

Jeg kan ikke sette vBET fordi jeg har flere fora med egendefinerte stiler, og hvis jeg legger programmet er alle de samme.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK - jeg tror forstår jeg nå problemet. Men vennligst bekreft (vBulletin er enorm - Jeg har fora i mange år og fortsatt ikke brukte det meste av opsjoner).

For subforum som du peker du har valgt default stil - det kan ikke endres av brukere, og det er satt for dette forumet som standard. Så når noen går det automatisk over til denne stilen. Og når noen er der han ikke kan skifte stil. Er det sant?

Fortell oss hvor vi kan sette dette alternativet slik vi vil kunne gjenskape problemet.

Også fortell oss gjerne gjør det slutter å fungere når vBET Guest Cache er deaktivert, aktivert eller i bod tilfeller. Hvis det fungerer med Guest Cache funksjonshemmede så vennligst slå på vBET og bare deaktivere Guest Cache før vi vil løse problemet.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •