Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: Jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ...

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ...

når jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ... (Internet Explorer kan ikke vise websiden) Noen ideer ...

her er mitt. htaccess

# Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)
    # For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.
    # Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i
    # Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.
    RewriteEngine På

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET Slutt

# VBSEO
    # Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være
    # Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)
    # Merk: når aktivert, må du ta banen
    # På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Først må du oppdatere til siste release (det ikke er vBET 3.3.5, men vi vil laget ny utgivelse i dag / tommorow med små bug rettelser så er det ikke haster så vent for 3.3.6 nad oppdatere da) og bekreft gjør det fortsatt skjer - hvis ja så Kamil vil spørre deg om flere detaljer, fordi vi ikke er i stand til å gjengi det på vårt forum (hvis du kan merk oss hvordan det skal gjøres nøyaktig).

Du kan også dissable vBET for et øyeblikk og sjekk ikke problemet eksisterer fortsatt for å være sikker på at det er relatert til vBET. Hvis problemet vil fortsatt eksistere med vBET deaktivert, så Isse er et annet sted - du kan sjekke det ved midlertidig dissabling andre mods en etter en og se når problemet forsvinner.

Din htaccess ser OK.

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Oppdateringen ble ikke fikse det .. Jeg deaktiverte VBET og problemet var der fortsatt .. Det synes å være den chages at VBET instruksjoner si å gjøre med vBSEO filene. Jeg løsnet dem og problemet forsvant .. Re gjorde dem og det kom tilbake .. Med eller uten VBET aktivert .. Jeg bruker vBSEO 3.5.1 PL1

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - dette er svært viktig informasjon for oss - vi testet vBET på vBSEO 3.5.1 ikke vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil vil gjort tester for å se er vi i stand til å gjenskape problemet. Hvis ja vi vil løse det og gi deg rask løsning, før nye utgivelsen kommer. Hvis ikke vil vi be deg om tilgang til forumet for å kunne kontrollere og løse det der.

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

OK .. la meg vite ...

Jeg har ugjort endringene i vBSEO filer og alt ser ut til å virke fint **********

Ble medlem
    Oktober 2009

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Awesome ... Takk .. Dere har stor støtte!

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Etter oppgradering til 3.3.6 holder jeg på å få de samme hvite sider. Det skjer tilfeldig. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke skjer i det hele tatt. Vennligst informer!

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg sjekket det på vBSEO 3.5.1 PL1 versjonen på vår test forumet og jeg kan ikke gjengi det. Jeg vil skrive om det til Michał.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hei,

Nå er vår viktigste forumet jobber med denne siste vBSEO 3.5.1 PL1. Jeg skrånende finner dette problemet, så vennligst:
    1. kan du gjengir det på våre viktigste forum? prøv å finne dette problemet på dette forumet og lim her resultatene.
    2. Hvis du ikke finner dette problemet kan du PM til meg din forumet admincp, FTP og vBSEO cp detaljer, og jeg finner dette problemet og fikse det på forumet ditt.

Thanks.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •