Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: vBSEO og VB Oversetter Enterprise

Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

Default vBSEO og VB Oversetter Enterprise

Hi!

Jeg har et problem med å sette den vennlige linkene for BB Enterprise Oversetter 2.4.3

Jeg har så jeg satt vBSEO:
    Link Type VBSEO_URI
    Oversettelse lenker typen reat URL SEO Ifølge lenke konsensus (dvs. '/ no / adresse')

Jeg har lagt. Htaccess
    Code:
    #rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
    #Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    En av oppføring og velg f.eks den engelske forover domena.pl / styre / no / Dessverre blir en side med informasjon som et forum med den angitte ID ikke ble funnet, er vinen på siden av noen omdirigere.

Jeg vil legge til at selvsagt uten forbehold i den vennlige lenkene fungerer bra.

Kanskje noen hadde et lignende problem eller vet hva jeg gjør galt.

Hilsen
    Rafal
    Sist endret av pitu120; 10-08-1001:32.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Flyttet til Free Version vBET2.4.x.

Som jeg ser du har en vBSEO men bare utseende ditt. Htaccess. Nå har du regler for vBET uten vBSEO, men du bør ha regler for vBET med vBSEO.

Så, bare uncomment regler for vBSEO og kommentere regler for vBET uten vBSEO.

Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

Jeg har lagt. Htaccess bare reglene i vBSEO.
    # Regler for SEO oversettelse forbindelser med vBSEO (må inkluderes før alle regler til vbseo.php)
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Etter inn domena.pl / styre / fr / f.eks meldingen Ugyldig Forum spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til administrator.

VBSEO behandler det som en avdeling og kan ikke finne det.

@ Edit.
    Regler inn i filen, ikke i panelet vBSEO.
    Sist endret av pitu120; 10-08-1012:32.

Ble medlem
    Mai 2010

kan du lime inn her på alle. htaccess fil?

Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

Allerede godt. Jeg satte dårlig regelen.
    Sist endret av pitu120; 10-08-1023:04.

Ble medlem
    Mai 2010

Som jeg tror. Ok takk for bekreftelse

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default problem

Jeg har et problem .. al lenke fungere, men ikke indeksen siden

forum.com / idlanguage /

dette er min. htaccess

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    # RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusjon | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hva er ditt forum URL? Betyr det inneholder forum katalog i den? Hvis ja - merk at du må endre regler og legg forum katalog der (se beskrivelse for htaccess regler.).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •