Hallo Vel, da prøver jeg den er i stand til å operere selv i tysk, la oss se hvordan google det. Tisiman Hallo Na, dann versuch ich es auch mal in deutscher Sprache, mal schauen wie google damit auskommt. Tisiman
Google kommer med kit er egentlig ikke klar Du må skrive perfekt god tysk, dessverre. Edit: Oversettelsen gir ingen mening fullt Google kommt mit deinem Satz nicht wirklich klar Man muss schon perfektes gutes deutsch schreiben, leider. Edit: Die Übersetzung macht voll keinen Sinn
hvor kan jeg posses prøve å skrive et brev eller dokument? for å teste hvordan det fungerer. egnet for dette programmet selv, og jeg vil skrive til venner som bor i Romania og Ungarn. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern .
Opprinnelig skrevet av mikael hvor kan jeg posses prøve å skrive et brev eller dokument? for å teste hvordan det fungerer. egnet for dette programmet selv, og jeg vil skrive til venner som bor i Romania og Ungarn. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern . I eksempelet her Føl deg fri til å skape ny test tråder i denne delen.
Hei, testing Ciao, prova
Hello! svyazi sjekk! Привет! проверка связи!
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة
Vis Tag Cloud
Forumregler