Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 28

Tråd: vBET og vBulletin 3.6

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Gratis hjelp?? Når jeg betalte $ 30 har du aldri sagt noe om en platekontrakt, tvert imot her er en kopi av PM respons (sensurert selvsagt) som tydelig sier at du ville gi meg fikse på hver oppdatering:

Dette er dine ord:
    Jeg vil forberede deg spesielle dokument med nødvendige skritt etter hver oppdatering(klart betyr fremtiden vBET versjoner) å integrere med vbulletin 3.6 -> I vanlig engelsk dette betyr at du på hver vBET oppdateringen jeg hadde til å følge spesielt dokument for integrasjon med vBulletin 3.6.

Jeg venter på de 2 trinnet fix som betalte for.
    Sist endret av mario06; 19-08-1008:43.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Som Michał skrev - vi cant reprodusere det og fortsatt trenger tilgang til admincp og FTP så kan du hvis du kan - PM til meg eller vBET

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg fulgte ovenfor guide til brevet, flaggene er der, men invisibile men når du passerer musen over den du se en pl ecc ... akkurat som jeg sa flaggene ikke vises.

Dette er den eneste forskjellen er at jeg har lagt merke mellom 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se noe på dette området har helt klart forandret forårsaker meg problemene

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Gratis hjelp?? Når jeg betalte $ 30 har du aldri sagt noe om en platekontrakt, tvert imot her er en kopi av PM respons (sensurert selvsagt) som tydelig sier at du ville gi meg fikse på hver oppdatering:

Dette er dine ord:
    Jeg vil forberede deg spesielle dokument med nødvendige skritt etter hver oppdatering(klart betyr fremtiden vBET versjoner) å integrere med vbulletin 3.6 -> I vanlig engelsk dette betyr at du på hver vBET oppdateringen jeg hadde til å følge spesielt dokument for integrasjon med vBulletin 3.6.

Jeg venter på de 2 trinnet fix som betalte for.
    Dette er ikke sant. Du betalte for integrering tjenesten og denne tjenesten ble levert. Også - vennligst slutte med å prøve å manipulere våre ansatte. Denne teksten som du viser, betyr det at etter oppdateringen vil du fjerner endringene og du trenger å gjøre det igjen, ellers kan du bare gå tilbake til standard kode. Det gjør betyr ikke at vi garanterer at det vil fungere på andre versjoner. Vi kan ikke garantere dette, fordi vi ikke støtter BB 3.6.

Hvis du ønsker å sitere offentliggjøre vår privat diskusjon dette er hva jeg skrev før du har betalt:
    Jeg bare logget inn og første ting som jeg så er at du må støttes vBulletin versjon - vBET3.x er offisielt støttet på vBulletin 3.8 versjon. Du har 3,6 ... Så det er ingen noen vBET bug.
    Uansett - selv om at vi ikke trenger å bruke enda et minutt for at problemet vi syke sjekke det. Hvis jeg vil kunne finne problemet raskt så er det ingen problem. Hvis ikke så anbefaler vi å:
    - Oppdatering vBulletin (best)
    - Eller bare deaktivere alle vBET hoks for arkiv og bo uten arkivsider oversettelse
    - Eller kjøpt integrasjon tjeneste for $ 30, bur fordi den er på ikke støttet vBulletin versjon vi kan ikke forsikre deg om at vi selv vil være i stand til å gjøre det arbeidet (Vi rett og slett ikke vet at versjon og hva som er støttet der).

Også vennligst gi oss FTP-tilgang akkurat nå. Jeg trenger å sjekke ikke din versjon, selv støtter alle kroker.
    Jeg satte noen tekst i rødt - akkurat som du gjør det, å betale din oppmerksomhet på det. Teksten i fet skrift var også fet skrift i PM mitt.

Du har aldri betalt for instruksjoner - Jeg skrev det og publisere det fordi jeg ønsket å gjøre dette og jeg skrev den teksten som du peker på etter at du har betalt for integrasjon service - så du trenger ikke å manipulere våre ansatte ved å prøve å overbevise om at det var en del av avtalen. Hele avtalen er i teksten som er ovenfor. Du selv bedt om å skrive takk for deg i denne tråden, fordi du ikke likte tanken på at jeg skrev disse instruksjonene.

Vennligst merk: du allerede fått det du har betalt for. Du fikk integrasjon og arkivsider jobbet så mye som det var mulig for VB 3.6

Nå kan vi tilby deg gratis support selv at vi ikke har å gjøre dette - BB 3.6 er ikke og nyere vil bli offisielt støttet. Hvis du vil at vi skal løse problemet ditt - vennligst PM tilgang detaljer akkurat som du gjorde det før.

Vi tilbyr deg gratis støtte for dette problemet, selv om at vi ikke har å gjøre dette. Vi gjorde det for helt i begynnelsen av dette problemet. Vi vet ikke hva du prøver å oppnå her ved å nekte å akseptere vår støtte og på samme tid spør igjen for det, skriker og peker i rød tekst i veldig manipulerende måte, men vær oppmerksom på at ut uttalelse i denne saken er offentlig og siste: vBET 3.x offisielt støtter vBulletin 3.8. Eldre vBulletin-versjoner er ikke offisielt støttet. Vi tilbyr deg støtte og vilje til å løse dette problemet for gratis. Vi finner ingen glede i merkelig spill der du spiller her. Du har allerede send oss tilgang gang og vi løste problemet i henhold til integrasjon tjeneste som du har betalt for - bare gjøre det igjen og vi vil gjøre det gratis denne gangen, selv det du bruker vBulletin versjon som ikke er offisielt støttet. Dette tilbudet er tilgjengelig frem til 25. i denne måneden. Etter denne dagen vil vi ikke lenger tilby deg gratis tjeneste i dette tilfellet. Du kan ta det eller avvise det - det er ditt eget valg. Og bare du er ansvarlig for dine egne valg. Vi virkelig ønsker å hjelpe deg veldig sterk, men vi er ikke i stand til å gjøre dette mot din egen vilje.
    Sist endret av vBET; 21-08-1016:21.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg fulgte ovenfor guide til brevet, flaggene er der, men invisibile men når du passerer musen over den du se en pl ecc ... akkurat som jeg sa flaggene ikke vises.

Dette er den eneste forskjellen er at jeg har lagt merke mellom 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se noe på dette området har helt klart forandret forårsaker meg problemene
    Nei vi kan ikke leve uten vB 3.6 eksempel med vBET installert der. Vi kan ikke gjette hvordan ser vB 3.6-koden, og hvordan den vil oppføre seg etter noen endringer. Vi trenger å sjekke det og se det live, og vi kan ikke gjøre det på forumet vårt, fordi vi ikke har en slik gammel versjon og ikke offisielt støtter det. Merk også at endringen du beskrive ble laget på grunn av feilrapport - tidligere lenken til CSS var feil i HTML-delen. Hvis du bare ønsker å ha det fungerer - kan du bare angre denne endringen som du lagt merke til. Hvis du ønsker å arbeide med riktig HTML-struktur - vi trenger å få tilgang til forum og sjekk muligheten til å sette vår link inne HTML hode delen.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er hva du skrev før legge til rette:

Jeg bare logget inn og første ting som jeg så er at du må støttes vBulletin versjon - vBET3.x er offisielt støttet på vBulletin 3.8 versjon. Du har 3,6 ... Så det er ingen noen vBET bug.
    Uansett - selv om at vi ikke trenger å bruke enda et minutt for at problemet vi syke sjekke det. Hvis jeg vil kunne finne problemet raskt så er det ingen problem. Hvis ikke så anbefaler vi å:
    - Oppdatering vBulletin (best)
    - Eller bare deaktivere alle vBET hoks for arkiv og bo uten arkivsider oversettelse
    - Eller kjøpt integrasjon tjeneste for $ 30, bur fordi den er på ikke støttes vBulletin versjon kan vi ikke forsikre deg om at vi selv vil være i stand til å gjøre det arbeidet (vi rett og slett ikke vet at versjon og hva som er støttet der).

Også vennligst gi oss FTP-tilgang akkurat nå. Jeg trenger å sjekke ikke din versjon, selv støtter alle kroker.

Dette er hva du skrev etter anvende fix som betyr etter ovenstående PM og det tydelig -> Jeg vil forberede deg spesielt dokument med nødvendige skritt etter hver oppdatering for å integrere med vbulletin 3.6 -> I vanlig engelsk dette betyr at du på hver vBET oppdateringen jeg hadde til å følge spesielt dokument for integrasjon med vBulletin 3.6. Så ikke reword alt slik at det virker rett for deg, fordi det engelske språk er ikke en teori.

Jeg kan ikke gi min server innlogginger av sikkerhetsmessige årsaker og igjen vet jeg ikke hvorfor du ikke kan sende meg hook.php filen for å laste opp til serveren selv.

Ble medlem
    Oktober 2009

Du bare gjenta hva både jeg og du allerede har skrevet. Dette ble allerede diskutert og det var allerede forklart - merk at det å skrive samme meldingene regnes som spam. Hvis du bare ønsker å skrive igjen samme ting vi må begynne å fjerne slike meldinger fordi de laget bare søppel for fremtidige brukere. Dette er offentlig sted og spam er ikke tillatt. Vennligst les igjen din melding her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    og mitt svar her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Du kan også var allerede besvart for spørsmålet hvorfor vi ikke kan bare foretas endringer og sende det til deg - se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Også oppmerksom på at du allerede sender oss en gang tilgang detaljer til forumet ditt, så argumentet om sikkerhet grunnen er vanskelig å tro. Og siden begynnelsen av å bruke vBET vet du at du bruker den ikke støttet vBulletin versjon - hver utgave på forumet ditt vil kreve vår tilgang der (hvis vi vil støtte det, fordi vi ikke har til).

Som jeg skrev - jeg forstår ikke hva slags spill du er utøver ved å nekte våre gratis hjelp og på samme tid krever det, men vi har prøvd på dette. Du har løsningen - gi oss tilgang detaljer akkurat som du gjorde det før. Hvis du ikke ønsker vår hjelp - det er ditt valg. På grunn av merkelig holdning og midje tid ved å gjenta samme i sirkel, gjorde vi dette forslaget begrenset - se forrige potter. Vi er veldig glade for å hjelpe deg - men kan ikke gjøre det mot din egen vilje.

Vær oppmerksom på at denne diskusjonen er ansett som ferdig. Med mindre du har noe nytt å skrive, vennligst ikke spam. Vi ga deg løsningen - gratis support på forumet og løse problemet. Ta det eller ikke - ditt valg. Vær oppmerksom på at vi skal være veldig glade for å hjelpe deg

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg bruker vb 3.6 også, her er hva jeg gjør så vb arkivet jobber også, bare ønsker å dele det, hvis noen en kan gjøre det mer perfekt kan du dele det også

1. Fixing flaggene i arkivet
    Dersom flaggene ikke vises i arkivet sider, bruker dette trinnet

gå til admin panel -> Tillegg & Products -> Plugin Manager -> søk etter plugin "Handle flagg i arkiv" uten anførselstegn

finne

Code:
    $metatags .= '

erstatte vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) - Powered by vBulletin med dine forum banen, flagg, vises ikke fordi feil bilder pathor fordi arkiv-mappen rewrited også i vbseo, så vi fikse det her

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

Nå reload og sjekk igjen du arkiverer, bør flaggene bli vist i arkivene sider også

2. Hvis du bruker rewrited arkiv siden ved hjelp vBSEO, og koblingen i oversatte arkiv siden er feil link du kan fikse det for

for eksempel feil kobling som dette, vil det få Side ikke funnet feil

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    det bør være som dette, over url mangler en mappe navn i fet skrift under, ved hjelp av noen mennesker / Arkiv / Eller / Sitemap / mappenavn eller annet mappenavn

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

å fikse dette kan vi bruke vBSEO CRR

gå til vbseocp.php din -> Custom Omskrivingsregler -> legg til denne linjen (i bunnen av CRR kolonne) hvis arkivmappe navn med / arkiv / som dette http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

hvis arkivmappe bruker / sitemap / mappenavn som dette http://www.domain.com/forum/sitemap/ bare endre mappenavnet

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

dette vil gjøre utslaget, kan du bruke vbet for vb 3.6 arkivsider

3. Hvis du får feilmelding som dette i toppen av arkivet siden en gang (dette er ikke i slekt eller fordi to skritt ovenfor)

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat mislyktes for [path] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

bruk denne METO instruksjon, Jeg bruker den og dens gjerninger
    Sist endret av basketmen; 09-09-1000:19.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

@ Michael
    Det er ikke ferdig fordi du har bestemt det, er det ferdig da jeg løse problemet.
    Hilsen

@ Basketman
    gjorde du alt dette alene? Det er flott jeg skal prøve det i de neste dagene og gi deg beskjed.
    Hilsen mate

PS. Har jeg bort alt i første innlegget og bare gjøre din modding?
    Må jeg bare gjøre de 2 første trinnene siden jeg ikke har vBSEO?
    Sist endret av mario06; 10-09-1016:06.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

@ Michael
    Det er ikke ferdig fordi du har bestemt det, er det ferdig da jeg løse problemet.
    Hilsen

@ Basketman
    gjorde du alt dette alene? Det er flott jeg skal prøve det i de neste dagene og gi deg beskjed.
    Hilsen mate
    Jeg bruker allerede fikse koden i denne tråden og et annet forum, og har mange testing

Jeg bruker allerede den for noen dager og jobber fortsatt, pm meg hvis du trenger min url

PS. Har jeg bort alt i første innlegget og bare gjøre din modding?
    Må jeg bare gjøre de 2 første trinnene siden jeg ikke har vBSEO?
    ah dette kan være ulike case, problemet no.1 og 2 jeg får tror jeg skyldes vBSEO, fordi vBSEO rewrited mine arkivsider

du kan prøve Michał kode først, hvis det ikke fungerer, prøv min, prøv det med eksperimentet, og kontroller at du har fil sikkerhetskopien til å gjenopprette hvis den redigerte filen ikke fungerer
    Sist endret av basketmen; 10-09-1016:12.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •