Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Før du kjøper

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default Før du kjøper

Hei der,
    Etter at jeg har prøvd Version: 2.3.1 på min test forumet og jeg fikk increadable resultater økende trafikk fra
    1000 til rundt 10.000 i løpet av mindre enn 20 dayes og jeg bestemte meg for å kjøpe fullversjonen med installasjon.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Allthough testen forumet er abot 250 MB, men det gjør mange probloplems til serveren min, hva om min forum som er mer enn 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    så, jeg er i ferd med å flytte fra denne serveren
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Til denne

Intel Dual Quad Core E5620
    24 GB DDR3 RAM (Triple Channel Memory)
    300 GB x 2 SAS 15000 RPM

Og min første spørsmålet er det nok eller ikke?

Jeg ser på dette forumet
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    og jeg finner mellom 40 000 - 90 000 indekserte url for hvert språk så, hvordan
    store min database vil bli?

Betyr det oversette bloggen?

Jeg har lisensiert vBSEO, men ennå ikke uppgrade til 3,5 v, hva er din recomindation?

Er det noen spesielle innstillinger for tjene til å spørre datasenteret tidligere?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo. Vær oppmerksom på at kommersiell versjon av vBET er raskere enn gratis ett (optimaliserte algoritmer, cache, bilder ...). Så hvis du allerede bruker fri en, så din server ressurser vil være sikkert nok for betalt en.

vBET støtter blogger på vB4. I tilfelle av vB3.8 vi er ikke i stand til å fullt ut støtte flerspråklige samfunnet fordi vBulletin ikke støtter blogg der lenger (se her for detaljer) - Så å skrive på forskjellige språk sikkert støttes ikke på vB3.8 blogg. Jeg er ikke sikker ikke oversettelsen er jobber der, men antar det bør - du kan spørre brukerne (se link).

Jeg anbefaler å oppdatere vBSEO til 3,5. Vi har bekreftet at det er omdirigering sløyfe problemet henhold vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 - det løser seg selv etter vBSEO oppdatering til 3.5

Hvis du har andre spørsmål - kan du bare spørre. Vi vil gjerne hjelpe deg

Utestengt
    Ble medlem
    April 2011

hei Vbet kan adsense slås av og bruke min egen textads i kommersiell versjon, være syk kjøpe neste par ukene.
    takk

Utestengt
    Ble medlem
    April 2011

hei Vbet kan flaggene settes i overskriften til å like i demoen, pluss rullegardinmenyen

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av nic333 View Post
    hei Vbet kan adsense slås av og bruke min egen textads i kommersiell versjon, være syk kjøpe neste par ukene.
    takk
    AdSense er ute av vBET omfang - det er opp til deg har du det slått på eller ikke. Også du kan ha det slått på for normal sider og sette noe annet for oversatte sider - dette vil kreve enkel modifikasjon av mal som inkluderer din annonse.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av nic333 View Post
    hei Vbet kan flaggene settes i overskriften til å like i demoen, pluss rullegardinmenyen
    Ja. Du har egne alternativer for hvor de skal sette rullegardinmenyen og flagg på rad. Så hva du ser på vårt forum er fra konfigurasjon - du trenger ikke å gjøre noen endringer (for standard mal og maler som har standard mal kroker - så i laget hensiktsmessig å vBulletin).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •