hello,
Jeg trenger tilgang til admincp og ftp .. Vennligst send PM til meg med disse dataene.
Jeg vil prøve å finne problemet.
hello,
Jeg trenger tilgang til admincp og ftp .. Vennligst send PM til meg med disse dataene.
Jeg vil prøve å finne problemet.
Du har en PM.
Hilsen
Jeg fant plugin med bug .. nå vil jeg prøve å finne en løsning.
vær så snill, bare se til PM din
kontoen sluttet å virke på grunn av en multipe ip deteksjon, nå er det kontopåloggingen jobbe igjen .. nesten på det
Hilsen
OK så - etter å ha jobbet med denne saken fant vi at det ikke er feil i vBET her. Det er fordi ditt forum bruker vBulletin 3.6 og vBET offisielt støtter vB3.8
Allikevel vi funnet en måte å gjøre det arbeidet selv på ikke offisielt støttes vBulletin 3.6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Disse endringene er allerede gjort på forumet ditt.
Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke fungerer. Dette er på grunn av vBulletin feil så spør vBulletin team for å løse det. Hvis du legger til noen parameter til forum arkiv siden (dette med f-) Så blank side vises. Jeg mener noen parameter - selv bare ? X = y og det krasjer selv med vBET deaktivert. Så med dette tilfelle må du spørre vB team for å korrigere sine feil og mest sannsynlig oversettelsene vil begynne å jobbe (alt er fint for arkiv viktigste og tråd sider).
Fordi det var ingen vBET bug her jeg flytter tråden til feilsøking delen.
De vil ba meg om å avinstallere det fordi alt fungerte før vBET mod.Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke fungerer. Dette er på grunn av vBulletin feil så spør vBulletin team for å løse det
Hadde ikke du fikse det?Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke jobber?
Hva så annerledes med 3.6.12 og 3.85? De viktigste endringene er relevante for sosiale nettverk Det virker for meg at dine sammenligne vb 3-4 vb, litt mer innsats fra din side ikke ville ha vondt nei?
Akkurat som jeg beskrev til deg feilen er i vBulletin. De flus bare deg bort. Kanskje på grunn av feil problem desription. Det er ikke vBET feil - originale arkivet fungerer fint. Oversettelse av forumet arkivsider fungerer ikke og det vil ikke fungere, fordi vBulletin crasches siden hvis du er i URL er addes noen parameter. Og det er ikke vBET - du kan dissable vBET legge til url x = y og du vil fortsatt ha crasched achrive forumet siden.
![]()