Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 18

Tråd: vBET Alvorlige Bug funnet!

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation vBET Alvorlige Bug funnet!

Jeg nå forstår hvorfor min side ikke blir indeksert riktig i 52x.

Med vBet installert det er å gi IKKE FUNNET på alle mine arkiv-filer, etter 6 timer escluding alt enkelt mod 1 av 1 det kom ut til dette, jeg har prøvd 3.33 og 3,34 og uten vBet mitt arkiv fungerer fint..

Vennligst gi meg en løsning på dette problemet!

Vennlig hilsen

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen fra vbet ansatte er her? Jeg trenger en fix!

PS. Jeg hadde ikke dette problemet med den gratis versjonen

Hilsen
    Sist endret av mario06; 29-06-1022:38.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hmm jeg ikke kan gjenskape dette problemet. Kan du vise meg hvordan jeg kan gjøre det?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg laster opp nettstedet mitt vent 5 minutter og jeg vil koble deg på pm

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg pm'ed du venter på svar, er vbet slått på og mitt arkiv trådene gi IKKE FUNNET (404), så snart du bekrefte denne skal jeg deaktivere den, slik at du kan bla i arkivet igjen slik at du kan se for selv at det fungerer uten vbet.

hilsen
    Sist endret av mario06; 29-06-1022:39.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

kamilkurczak, Har jeg ventet her for deg også bekrefte bug og du går ikke etter 20 minutter uten å svare meg?

Det er ikke den riktige måten å behandle betalende kunder!

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg trenger hjelp hvor er alle?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvor lenge må jeg vente?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Beklager at du måtte vente. Jeg har allerede send Kamil påminnelse om problemet. Merk også at du ikke trenger å deaktivere hele vBET - det bør være nok til å deaktivere bare vBET plugins for arkiv (alle med"arkiv

Da jeg så Kamil var ikke i stand til å gjengi det på vår server og spurte deg for detaljerte instruksjoner om det (trenger vi å gjøre noe spesielt å se den, eller bare hele arkivet er nede). Hvis vi ikke skal gjengi det på vår server, vil vi ha tilgang detaljer til Admin CP og FTP for å kunne sjekke hvorfor det skjer og rette den.

Også hvis du har andre plugins (ikke inkludert vBSEO) som ved hjelp av noen arkiv kroker prøv å midlertidig deaktivere disse plugins og sjekk gjør vBET vil fungere korrekt for arkiv da. Det er å sjekke at vi har noen konfliktspørsmål her.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg har allerede prøvd å deaktivere vBET arkivet plugin i går, men arkivet fortsatt er brutt når vBET er aktivert, så jeg må deaktivere vBET å få arkivet fungerer.

Problemet er enkel.

1. vBET På
    = Archive brutt

2. vBET Off
    = Archive jobber

Som jeg sa ovenfor Jeg avinstallerte hver eneste plugin (1by1) i går og fant vBET å være den skyldige, etter testing gjenopprettet jeg en backup.

Det er egentlig ikke noe spesielt å gjøre for å i få ikke funnet (404) feil, alt du trenger til er å gå til nederst til høyre på siden og klikk på Arkiv og følge gjennom trådene | innlegg (selv som en gjest).

For tilgang jeg ikke har et problem, la oss etablere en tid til å gjøre det.

Hilsen

PS. Jeg måtte legge arkiv | sitemap i robots.txt min fordi google begynte å gi meg feil på arkivet treffer 17k (404).

PS2. Jeg har ikke vBSEO installert maybee vBET er hooking | leter etter den.

Hilsen
    Sist endret av mario06; 30-06-1010:26.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •