Vi vet hvor exacly er bug. Vi fant det i vbet_global_start fungere i vBET php fil.
nok, passerer vi en dårlig url til vBulletin funksjon (exec_header_redirect).
Michał jobber med dette.
Vi vet hvor exacly er bug. Vi fant det i vbet_global_start fungere i vBET php fil.
nok, passerer vi en dårlig url til vBulletin funksjon (exec_header_redirect).
Michał jobber med dette.
Ingen problem, vi virkelig trenger en løsning på dette problemet asap
Ferdig Beklager at du måtte vente. Løsningen vil bli inkludert i neste utgivelse. Vi er allerede bruker det på vårt forum, så nye innlegg omdirigering fungerer fint her.
For quick fix vennligst:
1. Edit includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Finn:
3. Erstatt av:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Jeg ser på tittelen som du beskrev to spørsmål i en tråd. Men Kamil bekreftet bare én av disse. Vennligst fortell hvordan du markerer forumet lest. Jeg kan bare ikke finne slikt alternativ - sannsynligvis på jakt på feil sted
Jeg sjekket det på vår test forum og jeg har ikke denne feilen. Alt fungerer som det skal.Code:404 error
Så, vennligst send til Michał (vbet) Full tilgang til din admincp og FTP av PM. Han vil prøve å finne en løsning og fikse det!
Thanks
Jeg venter fortsatt på svar. ikke svar - Jeg antar det er ok.
Hvis ikke ok, kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen
Dette problemet eksisterer fortsatt, i forumdisplayHvis jeg klikker på pilen for å goto nye innlegg for en tråd, det alltid tar meg til det første innlegget, ikke første uleste innlegg.
Registrer deg på forumet mitt, og du vil se det.
Hvis jeg deaktiverer vbet, går saken bort.
Sist endret av Snake; 11-08-10 på 23:39.
Oppgradert til 3.3.5 og alle webadresser problemene synes fikset, så ingen problem, takk.
ok
takk for bekreftelse