Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 26

Tråd: Tittel oversettelse avkortet i vBadvanced (nyere emner)

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Tittel oversettelse avkortet i vBadvanced (nyere emner)

Dette er den siste temaene i vbadvanced ble innlegget skrevet helt på fransk og oversatt til italiensk, men som du kan se fra bildet tittelen er ikke komplett og Shoud være: Wii Shift 04.03

Jeg har ingen bokstav / ord begrensninger i vBadvanced faktisk 57 bokstaver i titler er svært vanlig på forumet mitt.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Mest sannsynlig har du satt svært kort maksimal brev for tittelen der (hvis det er enda konfigurerbar). Så hva hender det at vbadvanced kuttet tittelen så fra (mellomrom lagt for å unngå evaluering):
    [L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
    igjen bare
    [L angtitle = fr] W. ..

vBET gjenkjenner brutt langtitle så det ferdig med det og oversette. Og Google oversettelse for franske W. .. synes å være: W. ..

Det er det mest sannsynlig skjer. Hvis ja - da er det ikke noen bug. vBET fungerer helt fint, og du bare kutte tittelen til kort. Vennligst sjekk andre lange titler og telle hvor mange skilt de er kuttet, ser også for konfigurering av denne lengden (eller spør VBA lag).

Vennligst bekreft ikke det er passende forklaring og trenger du vår fremtid hjelp i denne utgaven

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Problemet er Vbet, her anther eksempel på vBets auto oversatt og en vanlig en:

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Problemet er Vbet, her anther eksempel på vBets auto oversatt og en vanlig en:

Vær oppmerksom på at [l angtitle = fr] tar 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gjør det 15 tegn fra originale tittel

I tittelen din: [Guida] Gratis Lås opp e... hvis ikke telle [Guida] (Kan være noen prefikset ikke tittel) og deretter fra tittelen forblir du 13 tegn. Ikke sikker på hvorfor ikke 15 - kanskje algoritmen tar litt ekstra for prefikser.

For meg virker det som situasjonen beskrevet før. Men vi kan enkelt sjekke det. Vennligst:
    1. Åpne fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    $output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    3. Kommentar det - så bytt til:
    PHP Code:
    //$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    4. Last opp filen til serveren og sjekke ikke oversatt side der du ser det (være logget inn i tilfelle gjest cache brukes)

Vennligst fortell hvordan det vil se ut da. Etter at angre endringene.
    Sist endret av vBET; 25-06-1022:25.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

I tittelen: [Guida] Free Unlock e. .. hvis ikke telle [Guida] (kan være noen prefikset ikke tittel) og deretter fra tittelen forblir du 13 tegn. Ikke sikker på hvorfor ikke 15 - kanskje algoritmen tar litt ekstra for prefikser.
    [Guida] er ikke et prefiks det er en del av tittelen som har 57 tegn inkludert mellomrom.

Vær oppmerksom på at [l angtitle = fr] tar 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gjør det 15 tegn fra originale tittel
    14 tegn (bbcode)
    +
    10 tegn inkludert mellomrom (tittel navn)
    =
    24 tegn (totalt)

så problemet er i vBet

1. Åpne filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    $ Utgang = & vbet_parseTitleGlobally ($ utgang, true);
    3. Kommentar det - så bytt til:
    PHP Code:
    / / $ Utgang = & vbet_parseTitleGlobally ($ utgang, true);
    4. Last opp filen til serveren og sjekke ikke oversatt side der du ser det (være logget inn i tilfelle gjest cache brukes)

Vennligst fortell hvordan det vil se ut da. Etter at angre endringene.
    Jeg vil vente til en annen automatisk oversatt tråd vises

Ble medlem
    Oktober 2009

Bare gjort noen test post, dvs. kopiere dette en som du beskrev i begynnelsen.

Vennligst laget denne bekreftelsen - vil vi be deg om tilgang til informasjon, sjekk den og løse når vi får bekreftelse på at det ikke er bare kutte tittelen for kort verdi

Ble medlem
    Oktober 2009

Venter fortsatt på bekreftelse

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

fungerte ikke, la oss si at før jeg fikk I. .. nå får jeg [L angtitle = sk] I. ..
    Sist endret av mario06; 07-07-1009:18.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    fungerte ikke, la oss si at før jeg fikk I. .. nå får jeg [L angtitle = sk] I. ..
    Så som du ser deg alrady klippe det har til slike kort. Det er ikke vBET årsak - prøv den ved dissabling vBET - du vil få det samme. Spørsmålet er fordi mod kutt tittelen til slike kort ...

Bekreft at med vBET dissabled det er fortsatt så kort ([L angtitle = sk] I. ..) Og også i slike tilfeller må du finne konfigurasjon for mod din som ville tillate å gjort denne kutte lengre eller spør personalet i vBadvanced til hep deg med dette problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

hvis jeg bare redigerer tittelen kopiere / lime den tittelen da fungerer så det er vbet relatert.
    Sist endret av mario06; 14-07-1004:16.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •