virker uten vbet
ok, utforsker jeg problemet og prøve å løse
ok, jeg venter.
hilsen
venter fortsatt takk
Hi - vennligst ta mitt unnskyldninger for lang evaluering tid. Dette var problemet startet av meg og gitt til Kamil løpet av min ferie tid. Så kanskje han var litt overbelastet. Akkurat nå er jeg tilbake og vil arbeide for å endelig avslutte saken
Jeg tror at det ville være best om vi bare sjekke den om bord, og rette det opp i stedet for å miste mer tid. Så kan du bare PM meg tilgang detaljer til ditt forum FTP og Admin CP. Også kan du gi meg nøyaktig URL til siden der jeg kan se dette problemet. Dersom det ikke er synlig akkurat nå - vennligst dikte det på noen test tråd - du vil fjerne den etter at vi korrigere problemet.
Vær bare se på siste svaret - fordi vi ikke er i stand til å gjengi det på våre servere vi bedt deg for tilgang detaljer. Vi vil chcek og korrigere det på plass
Jeg vil gjerne fikse det selv, gi meg noen alternativer slik at jeg kan prøve, når jeg klikker redigere tråd (jeg ikke røre noe) og trykk deretter lagrer alt fungerer fint som betyr at den viser riktig.
ja, men Michał skrev i tidligere innlegg hans forslag til løsning. Fungerte ikke.
Vi kan ikke gjenskape dette problemet på vår test forum, er så veldig vanskelig å finne en god løsning.
Hvis vi vet hvor problemet ligger i koden, vil det være lett å finne en løsning.