/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / forum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
Få dette etter oppgradering 333-334, lastet opp alle filene og importert produkt (sjekket overskrive eksisterende produkt).
Noen tips?
/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / forum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
Få dette etter oppgradering 333-334, lastet opp alle filene og importert produkt (sjekket overskrive eksisterende produkt).
Noen tips?
Vennligst oppgi eksakte BB versjon og innhold av global.php filen rundt linje 238 (og punkt som man er 238).
VB versjonen er 3.84 global.php er:
Jeg er ikke sikker på om Dreamweaver viser den riktige linjen, så jeg la den fullstendige kode arround dette, er 238PHP Code:
// if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
// otherwise only allow styles that are user-selectable
$styleid = intval($styleid);
$style = NULL;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;
if (!is_array($style))
{
$style = $db->query_first_slave("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "style
WHERE (styleid = $styleid" . iif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect, ' AND userselect = 1') . ")
OR styleid = " . $vbulletin->options['styleid'] . "
ORDER BY styleid " . iif($styleid > $vbulletin->options['styleid'], 'DESC', 'ASC') . "
LIMIT 1
");
}
define('STYLEID', $style['styleid']);
($ Krok = vBulletinHook:: fetch_hook ('style_fetch'))? eval ($ krok): false;
Sist endret av Ramses; 22-06-10 på 16:56.
Vennligst slå av vBET plugin for style_fetch krok og sjekk gjør det fungerer nå. Hvis ikke, så kan du slå av andre plugins for style_fetch kroker en etter en (kan skru på tidligere) og sjekk når det vil begynne å arbeide. Når du finner en som er skyldig - vennligst fortell oss hvilken det er.
Sist endret av vBET; 22-06-10 på 17:06.
Takk, løser invalidiserende vbet style_fetch denne feilen, men nå er det ikke flagg viser bare plassholdere.
Beklager, jeg så hvor jeg gjorde den feilen, jeg kommer tilbake i et sekund.
Alright, jeg er veldig lei for å gjort deg unødvendig arbeid jeg bare lastet opp mapper i feil katalog. Alt er nå fint.
Sist endret av Ramses; 22-06-10 på 19:34.
Nå fungerer godt, men en vBET funksjonaliteten er deaktivert. Dette kan ikke være slik.
Denne funksjonaliteten er deaktivert for å analysere hva som er galt.
Vennligst skriv nå hvis det fungerer når plugin er aktivert?
Hvis det ikke fungerer er et problem og vi trenger å fikse for å kunne bruke alle funksjonene.
Sist endret av kamilkurczak; 22-06-10 på 23:23.
Som jeg sa i mitt forrige innlegg var det min feil, lastet jeg vbet mappene til root istedet forumet katalog. Det er alt fint.
OK så - bare for å være sikker. Nå er du kjører med alle våre plugins slått på - sant?![]()
![]()
Ja Michal, er alle plugins aktivert. Selv gjest cache er på nå, håper jeg dette vil vise effektene i å senke lasten på tjeneren snart. Takk for din store støtte.