Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 43

Tråd: vBET 3.3.4 sluppet

Trådvisning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Meste vanlige er at folk glemte at de gjorde endringer i robots.txt 2-3 måneder tidligere (ja Google reagerer i en slik tid - det kan være raskere hvis du har super høy Page Rank). Også noen ganger folk ser på resultater i Google-søk - der vises bare rundet antall indekserte sider, ikke ekte. Så tilnærming kan bytte til bedre en og det betyr ikke at noen av sidene ble fjernet fra indeksen. Også - Google er stort og har mye av databaser som fra tid til tid er oppdatert, replikeres og så videre - dette kan bare være effekten av å arbeide Googles database algoritmer. Også Google forandrer det indeksering algoritmer og dvs det er mulig at noen av dine allerede indekserte sider blir nå betraktet som duplisering av innhold (dvs. de fleste medlem sider er i 99% samme) og fjernet fra indekser.

Så lenge du ikke ser stort antall feil i verktøy for webansvarlige kan du anta at det er akkurat hvordan Google fungerer. Men hvis du ser feil - da er det på din side, og da bør du reagere.
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Norwegian
    Translated text
    En uke har passert antallet på nettstedet mitt google har knapt endret seg og selv på svært små opp og ned, men kunne ikke nå nummer 145 000 (antall uker siden der). 2 dager siden det holdt 145000. Og i dag er 143 000. Jeg hadde ikke konfigurere eller endre robots.txt-filen etter 6 måneder. og min robots.txt-fil konfigurert som følger:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    Den oppdaterte index sitemap status blir rapportert som vellykket, men URL sendt Økningen var URL-adresser i web-index at avstanden er redusert med dagen. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg, Kan dere hjelpe meg hvorfor? Årsak Jeg vet ikke fra hvor. Jeg ville bruke om en måned, men vBET 2.10 jeg var ikke vBSEO Sitemap Generator konfigurasjonen som din guide her) Men når jeg bytter til en kommersiell versjon 3.3.3 Jeg var interessert og lese bruksanvisningen config filen for sitemap. Opprinnelig med 3.3.3 fant jeg veldig begeistret for den stadige økningen i indeksen Google. Siden oppgradere til 3.3.4 skal være ute på denne måten. Jeg vet ikke hvorfor igjen? Håper du hjelpe. bare 19 feil i rapporteringen tid ut av nettstedet mitt i Google Webmaster Tools
    Original text
    Sist endret av haiduongbk; 02-07-1001:51.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •