Hei, jeg er ny med VBET, og jeg har et programmeringsspråk forumet .. og alle emner har en <code> </ code> på det og jeg vil hoppe av oversette det ..
Noen ideer?
min forumet: www dot programmershere dot com
Hei, jeg er ny med VBET, og jeg har et programmeringsspråk forumet .. og alle emner har en <code> </ code> på det og jeg vil hoppe av oversette det ..
Noen ideer?
min forumet: www dot programmershere dot com
Jeg kan ikke gjenskape problemet, kanskje jeg har en eldre versjon av forumet. Vennligst skriv meg hva du har nøyaktig hvilken versjon av vBulletin, og jeg skal prøve å gjengi det på BB-versjon som forumet ditt.
dette problemet er sannsynligvis forårsaket av fjerning av kommentarer av en plugin (vBET bruker kommentarer NTA - ikke tranlated område - å beskrive feltet uten oversettelse).
Prøv å slå av denne plugin (fjerning av kommentarer).
Prøv å finne en konflikt med andre mods. For å gjøre dette, deaktivere andre mods og la bare vBET. Hvis feilen ikke oppstår, slå slå videre mods å se hvor er konflikten.
Lagt til:
Vær oppmerksom på at vBET støtter hoppe CODE, PHP og HTML BBCoder oversettelse. Hvis det ikke fungerer på ditt forum, så mest sannsynlig har du slått på ceaning av html kommentarer (som beskrevet før), hva er forbudt, fordi ved html kommentarer vBET markerer deler av produksjonen som nos anta å bli oversatt (vi kaller det ikke Oversatt Area - NTA).
Sist endret av vBET; 18-06-10 på 10:15.
Takket kamilkurczac, men det er ikke noe problem ..
Jeg ønsker å SKIP oversette HTML-innhold inne <code> tagger
Eksempel:
Nå: <? Php funksjon modulere {echo $ modulere;}> <code> </ code>
Nå: VBET oversette det til alle språk .. Jeg ønsker å holde det på engelsk, uten å oversette
forstå?
Jeg ønsker å gjøre VBET SKIP all tekst som er inni <code> </ code>-kodene!
Hallo. Sorry for forvirring. vBulletin støtter code bbcode og du skriver om html code tag - det er kilden til misforståelsen.
Hvis du bruker code html tag i maler, så kan du redigere disse malene og legge hele code Innholdet innsiden av ikke oversatt området - så satte den mellom <-! vBET_SNTA -> og <-! vBET_ENTA ->
Hvis du bruker code html tag i innlegg, så kan du redigere disse innlegg og endre code html tag inn code BBCode.
Fortell at det løser problemet.
Sist endret av vBET; 19-06-10 på 00:29.
kan du ta en titt på forumet mitt
Programmerere her
Det har 220.000 innlegg med <code>, hvordan jeg ville redigere dem alle?![]()
det er noen annen løsning?
se eksempel her
programmershere.com questions-answers/219881-creating-image-php-display-works-saving-file-does-not.html
På dette tidspunktet vBET ikke støtter dette, men vi kan. Jeg flytter innlegget ditt til funksjonen forespørsler.
Så nå vBET vil ikke oversette ourputs av PHP-KODE og HTML bbcodes. Vi hadde ikke hatt noen anmodning om ikke oversettelse av code html tag før. På grunn av ytelse vil vi gjorde det konfigureres. Du vil være i stand til å slå på alternativet som vil beskytte innholdet code html tag mot oversettelse. Det vil være inkludert i neste utgivelsePå grunn av kompleksiteten (vi gjør akkurat samme tingen for html-koder skript og stil
![]()
Done - vil bli inkludert i neste utgivelse![]()
Thanks a lot!