Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: no traslation

Utestengt
    Ble medlem
    April 2010

Default no traslation

no traslation

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

prøve denne løsningen http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9

forumet språk alternativet du har i admincp -> vBET-> main
    Sist endret av kamilkurczak; 13-06-1013:19.

Utestengt
    Ble medlem
    April 2010

1. Du har ikke brakk monteringsanvisninger. Du må konfigurere Forum språk alternativet. Bare konfigurere mod >>>>>>>> Jeg gjorde
    2. Du setter galt Google Translation API-nøkkel - sette den til passende verdi eller fjerne det (ikke anbefales - bare sett den riktig) >>>>>>>> Jeg fikk den og sette den
    3. Av en eller annen grunn du ble blokkert av Google >>> Google indeksert nettstedet mitt, men hvordan vet jeg at mitt nettsted er blokkert

Ble medlem
    Mai 2010

indeksering har ingenting å oversettelse.

du sannsynligvis ble blokkert av Google.

vennligst lage en googletest.php fil og sette den på serveren:
    her har du en komplett løsning (med kode)
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Utestengt
    Ble medlem
    April 2010

Resultatet er

Starter oversettelse test
    Test resultat:
    Test error: Ingen URL set!

Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Dette er ikke en vBET feil, er dette en feil fra cURL.
    du trenger for å finne en løsning på google for "ingen url satt krølle feil".

Utestengt
    Ble medlem
    April 2010

Jeg har ingen idé
    Men det jeg ønsker å vite
    er dette problemet kommer fra server innstilling? eller noen der?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som du kan se du får feil fra CURL bibliotek - så du har å se etter svar i CURL området. Vennligst kontroller først at du testet med riktig kode - at det var ikke noe ekstra karakter legge ved en feil (som enter før du lagre). Denne testen koden er også tilgjengelig i vBET pakke / Do-not-upload/tools/googletest.php.

Vær oppmerksom på at vi leverer her vBET støtte. Hvis problemet ikke er relatert til vBET vi ikke gjort ytterligere undersøkelser, ellers ville vi løse eventuelle problemer av noen barn. Dette er ikke vår rolle. Akkurat nå vet du hvor problemet eksisterer. Vennligst undersøke dette. Vi er ansvarlig kun for vBET kode og hvis noe svikter utenfor det vi er rett og slett ikke i stand til å være ansvarlig for det.

Jeg gjorde litt Google søker etter din feilmeldingen og fant en hint om feil statiske navn - det er derfor jeg ber deg sjekke igjen koden teste. Fant ingen andre hint. På slutten, vennligst ta kontakt med din hosting leverandør for å løse din server problemer. Det kan være på serverkonfigurasjonen nivå det kan være på cURL bibliotek bug. Kan ikke fortelle.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •