Flyttet til bugs delen. Vi vil sjekke den og gi quick fix om det vil være lett å beskrive
Jeg prøvde bare å gjenskape problemet. Uten hell. Jeg gjorde nye blogginnlegg, men ikke godkjenne det bare gå å forhåndsvise. På forhåndsvise det var opaqued med lang bbcode hva som forventes. Når jeg setter forhåndsviser igjen var det like greit på det bør være. Kanskje jeg prøver å gjengi det på feil måte, eller ikke forstått problemet. Jeg tenkte at problemet er om å legge lang bbcode når det allerede er lagt. Men jeg ser ingen slik oppførsel.
Vær oppmerksom på at hvis du skriver melding og ønsker å forhåndsvise det vil bli opaqued av lang bbcode henhold til valgt språk deteksjon strategi. Dette er som det vel å jobbe. Og hvis du fjerner det og se forhåndsvisning igjen så vil det igjen oppdage språk og legge lang BBCode. Dette er som det skal være. Fordi forhåndsvisning gjør samme tingene som sender, bare withour lagrer den i databasen. Så yo nødt til å se nøyaktig det samme som vil bli satt inn i databasen når du sender den.
Vennligst fortell ikke problemet eksisterer og jeg var å sjekke det galt, eller det er slik vi designet den?
Eventuelle hint hvordan å reprodusere det?
Sist endret av vBET; 10-06-10 på 22:42.
Ingen svar. Uansett - vi fant noe som kunne være også dette problemet i området av innlegg. Allerede fastsatt - vil bli inkludert i neste utgivelse. Vennligst la oss få vite det vises at det var andre problemet - vi vil gjenåpne denne.