Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Blogginnlegg er dobbelt gjenspeiles i kladdemodus

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Cool Blogginnlegg er dobbelt gjenspeiles i kladdemodus

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Hver gang jeg re-redigere et blogginnlegg i kladdemodus som er en ny brikke er lagt lang.
    Hver gang jeg nødt til å slette kodene for gamle lang oversettelse verktøy som gjenkjenner teksten igjen og sett inn koden.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Flyttet til bugs delen. Vi vil sjekke den og gi quick fix om det vil være lett å beskrive

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Translated text
    Ok, jeg er i vente.

Takk!
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg prøvde bare å gjenskape problemet. Uten hell. Jeg gjorde nye blogginnlegg, men ikke godkjenne det bare gå å forhåndsvise. På forhåndsvise det var opaqued med lang bbcode hva som forventes. Når jeg setter forhåndsviser igjen var det like greit på det bør være. Kanskje jeg prøver å gjengi det på feil måte, eller ikke forstått problemet. Jeg tenkte at problemet er om å legge lang bbcode når det allerede er lagt. Men jeg ser ingen slik oppførsel.

Vær oppmerksom på at hvis du skriver melding og ønsker å forhåndsvise det vil bli opaqued av lang bbcode henhold til valgt språk deteksjon strategi. Dette er som det vel å jobbe. Og hvis du fjerner det og se forhåndsvisning igjen så vil det igjen oppdage språk og legge lang BBCode. Dette er som det skal være. Fordi forhåndsvisning gjør samme tingene som sender, bare withour lagrer den i databasen. Så yo nødt til å se nøyaktig det samme som vil bli satt inn i databasen når du sender den.

Vennligst fortell ikke problemet eksisterer og jeg var å sjekke det galt, eller det er slik vi designet den?

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Translated text
    Jeg skyter problemet og dele med deg.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Eventuelle hint hvordan å reprodusere det?
    Sist endret av vBET; 10-06-1022:42.

Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen svar. Uansett - vi fant noe som kunne være også dette problemet i området av innlegg. Allerede fastsatt - vil bli inkludert i neste utgivelse. Vennligst la oss få vite det vises at det var andre problemet - vi vil gjenåpne denne.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •