Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: to spørsmål

  1. #1
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010
    Innlegg
    18

    Default to spørsmål

    Jeg har gratis versjonen installert, i går hadde jeg ~ 200 edderkopper online spidering den oversatte sidene og min server gikk over 10-30, og jeg måtte deaktivere hack for å få tilbake en normal server last.
    Jeg er på vb 3.8, kan jeg forvente den betalte versjonen vil ikke overbelaste min server som fri versjonen gjør det?
    Sekund, ikke oversette betalt versjon hacks som vbadvanced cmps, vbadvanced linker katalog, PhotoPost vbgallery?
    Hvis ikke, er det en måte å deaktivere bedriften oversetteren på at sidene for å unngå å koblinger å gå inn noe sted?
    Hvilke betalingsmåter (cc / Bankoverføinrg)?
    Det er å si "gratis oppdateringer for ett år" etter det året jeg må betale full igjen, eller er det en oppgradering gebyr? Det er viktig fordi 90 $ er egentlig ikke billig.
    Hvis jeg bruker 3.x versjonen kan jeg bare oppgradere til 4.x eller må jeg betale på nytt?
    Thanks.

  2. #2
    Medlem
    Ble medlem
    April 2010
    Innlegg
    34

    Default

    selvfølgelig er jeg fortsatt venter bare for å få mitt eksemplar funksjonelle, men jeg har det samme spørsmålet også.

    Jeg har et ganske stort forum (over 500 000 innlegg), og ønsker å minimere belastningen i utgangspunktet så mye som mulig når jeg har det riktig installert.

    Jeg vil også gjerne registrere deg for at Google API tingen for sikkerhetsregler ... men vet ikke nøyaktig hvor du skal registrere deg.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hei. Betalt versjon av vBET har mye bedre ytelse, og du kan forvente at oversettelse vil være raskere og server last elsker. Kan ikke gi deg noe konkret tall - de kan gå bare ved prestasjonsmåling på dine spesifikke forum, men kan fortelle deg at betalt versjon har optimalisert buffer, algoritmer og ekstra ytelse parametere.
    Betalt versjonen kan integreres med ulike plugins. Jeg kan si med sikkerhet at PhotoPost kan integreres, vbadvanced mods også - kan ikke fortelle gjør alle disse, men noe sikkert. Vennligst se integrasjon seksjonen for detaljer.
    Også betalte versjonen har spesiell mulighet til å sette URL som vil bli ignorert (ingen flagg der, ingen oversettelse sporing for linker til disse sidene og automatisk omdirigere hvis noen setter språket i URL fra hånden).
    Egentlig vi støtter bare Paypal betaling alternativet.
    Etter din gratis oppdateringer utløper er det nok å fornye lisensen, og det er mye billigere. Faktisk fornye pris er $ 30 og i fremtiden planlegger vi at det er prisen vil være rundt 1 / 3 av normal lisens pris, men ikke behandle det som business forpliktelse.

    Hvis du har nei, flere spørsmål - vennligst bare spør. Vi vil gjerne hjelpe deg.

    Quote Opprinnelig skrevet av Ramses View Post
    Jeg har gratis versjonen installert, i går hadde jeg ~ 200 edderkopper online spidering den oversatte sidene og min server gikk over 10-30, og jeg måtte deaktivere hack for å få tilbake en normal server last.
    Jeg er på vb 3.8, kan jeg forvente den betalte versjonen vil ikke overbelaste min server som fri versjonen gjør det?
    Sekund, ikke oversette betalt versjon hacks som vbadvanced cmps, vbadvanced linker katalog, PhotoPost vbgallery?
    Hvis ikke, er det en måte å deaktivere bedriften oversetteren på at sidene for å unngå å koblinger å gå inn noe sted?
    Hvilke betalingsmåter (cc / Bankoverføinrg)?
    Det er å si "gratis oppdateringer for ett år" etter det året jeg må betale full igjen, eller er det en oppgradering gebyr? Det er viktig fordi 90 $ er egentlig ikke billig.
    Hvis jeg bruker 3.x versjonen kan jeg bare oppgradere til 4.x eller må jeg betale på nytt?
    Thanks.

  4. #4
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010
    Innlegg
    18

    Default

    Takket Michal, snart skal jeg plassere bestillingen min.

  5. #5
    Medlem
    Ble medlem
    April 2010
    Innlegg
    34

    Default

    # 1 Kan jeg få linken til å signere opp til Google API ting i USA? (Jeg vil heller være safe than sorry med Google)

    # 2 Også noen alternativer for å konfigurere i første omgang å senke server belastning belastning på et stort forum? (Jeg er allerede forventer det å hemme server først)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av mikeinjersey View Post
    # 1 Kan jeg få linken til å signere opp til Google API ting i USA? (Jeg vil heller være safe than sorry med Google)

    # 2 Også noen alternativer for å konfigurere i første omgang å senke server belastning belastning på et stort forum? (Jeg er allerede forventer det å hemme server først)
    #1 Google API ting i USA?... Hvis du mener Google API-nøkkel-da har du link i beskrivelse av parameteren i vBET valg. Det er:
    Bruke en AJAX API Key - Google AJAX Search API - Google Code

    # 2 Vennligst se her for vBET og ytelse hint:
    for vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    for vBET4.x http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

  7. #7
    Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2010
    Innlegg
    4

    Default

    Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Haaa hvis jeg innså at jeg ikke kunne installere denne gratis versjonen vil le av meg ta vanskeligere.
    Den tiozinho jeg ønsket å selge linceça sa ikke mer gratis versjon for testing ..
    Original text

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av Subis View Post
    Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Haaa hvis jeg innså at jeg ikke kunne installere denne gratis versjonen vil le av meg ta vanskeligere.
    Den tiozinho jeg ønsket å selge linceça sa ikke mer gratis versjon for testing ..
    Original text
    Hvis du har noen problemer under gratis versjon installasjon - bare spør om støtte
    Vennligst skriv deg inn i gratis versjon delen på dette forumet hva det ditt problem og vi vil hjelpe deg

    Også oppmerksom på at gratis-versjonen har ingen evaluering tid - du kan bruke den så lenge du vil, før du bestemmer deg for å kjøpe bedre og raskere en

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •