Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Integrer vBET med vbMediaWiki

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Default Integrer vBET med vbMediaWiki

Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?

I'm having problems with this integration.

[]s!
    Sist endret av trevis; 12-05-1016:37.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kjenner ikke denne mod. Kan du beskrive meg hvordan det fungerer? Betyr det ha sin egen underkatalog i URL? Betyr det genererer utdata uten bruk av global_complete krok (bare skriver det til utgang)? Kan du gi meg eksakt URL der jeg kan se den i aksjon?

Også kan du fortelle hva du var allerede prøver å gjøre for å integrere dette? Visste du bruke noen hint skjema her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Hvilke?

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Jeg kjenner ikke denne mod. Kan du beskrive meg hvordan det fungerer?
    vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum

Betyr det ha sin egen underkatalog i URL?
    Ja.
    mandela.org -> Main Forum
    mandela.org / wiki -> MediaWiki (med vbMediaWiki integrasjon)

Betyr det genererer utdata uten bruk av global_complete krok (bare skriver det til utgang)?
    Jeg vet ikke ... Jeg kan se de riktige teksten på morsmålet.

Kan du gi meg eksakt URL der jeg kan se den i aksjon?
    mandela.org / wiki og velge to språk

Også kan du fortelle hva du var allerede prøver å gjøre for å integrere dette?
    N / A

Visste du bruke noen hint skjema her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Hvilke?
    Jeg skal

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Hei Michal,

Jeg har lest og prøvd, men kunne ikke engang sette flagg i "navigasjonslinjen" MediaWiki :-(

Er det noen sjanse du (med all sin enorme kunnskap) for å hjelpe integreringen av MediaWiki med vBulletin (vbMediaWiki bruke som en bro)?

Hvis du ikke vet eller ikke har sett denne mod skaper en single-sign-on for vBulletin og MediaWiki, og la med det samme MediaWiki Skin til vBulletin. Og MediaWiki er et verktøy for samarbeid oppretting av innhold, ble brukt som grunnlag for Wikipedia-prosjektet.

Ideen er at brukerne av forumet kan bidra vesentlig til wikien på alle språk, som i forumet. Hvis denne interaksjonen er ikke mulig for øyeblikket, å bare ha vBET knirkefritt med dette mod har hjulpet meg mye.

Jeg venter din tilbake.

Beste ønsker,
    Rafael Trevisan.
    Original text
    Sist endret av trevis; 13-05-1000:11.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - Jeg ser at denne mod bruker global_ komplett - jeg tok feil å si at sannsynligvis ikke på grunn av "vbet_flag"-problemet. Jeg ser problemet og ser jeg at linkene er ødelagt etter første oversettelse - de starter med '.' (Punktum) - uten www. Vennligst PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP - Jeg vil sjekke saken og rette den.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Translated text
    VbMediaWiki De eneste alternativene er disse:
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Dessverre disse alternativene gir oss ingenting. På dette tidspunktet er vi klar over problemet, men vet ikke årsak. For full diagnostisere og korrigering vi trenger tilgang til forumet ditt.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Dessverre disse alternativene gir oss ingenting. På dette tidspunktet er vi klar over problemet, men vet ikke årsak. For full diagnostisere og korrigering vi trenger tilgang til forumet ditt.
    Translated text
    Tro meg, jeg gir tilgang via FTP. Jeg skiller de områdene av andre brukere for deg å dele denne tilgangen. Og det opprettet en admin-bruker for deg på min vBulletin stedet.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •