Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kan jeg forlot den opprinnelige tittelen på alle språk?

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Default Kan jeg forlot den opprinnelige tittelen på alle språk?

Jeg har et problem når jeg skriver sanger og enn oversetter oversette navn på sang på alle språk ... Det ser veldig dumt fordi alle mennesker søker den opprinnelige tittelen på sangen
    Så, er det noen mulighet for venstre originale tittel for alle språk (innhold kan oversettes)? Kan jeg skrive alle tegn på begynnelsen og slutten av tittelen som vil "si NEI" til å oversette tittelen?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet det ikke er støttet. Du kan bruke notranslate BBCode men bare i meldingen.

Jeg flytte denne tråden til funksjonen forespørsel. Vi vil tenke over dette problemet. Generelt vB arkitektur er ikke forberedt for bbcodes i titler. Vi måtte gjøre mye av arbeidet med å støtte langtitle BBCode i titler og vi hadde masse problemer med det. Vi vil tenke på å støtte notranslate i overskrifter eller en annen løsning for det.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kanskje vil vi kunne gjøre dette ved hjelp av allerede eksisterende langtitle bbcode - bare med noen spesielle språkkode - som NO, Eller noe ... Vi vil tenke. slik løsning skal være enkelt å gi, fordi vi allerede har funksjonalitet for å analysere langtitle bbcode - det ville kreve bare legge til én hvis setningen i funksjon som evaluerer denne bbcode og returnere resultatet opaqued i ikke oversatt området. Vi vil sjekke det - det fortsatt kan være noen andre problemer som enkelte steder hvor skiltene <> er endret til HTML trygge, noen relasjoner mellom tittel språk og post språk (kanskje i automatiske ugjennomsiktig, eller i RSS oversettelse).

Vi må sjekke det, men definitivt det er bra retning. Status endret til godkjent

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Default title without translation

Hei,

Slik venstre opprinnelige tittelen på tråden for alle språk?
    kan du bruke en "nt 'kode (ikke oversatt) i [langtitle] tag.
    Denne koden vil bli analyseres.

Eksempel:
    [ langtitle=nt]Title without translation[ /langtitle]
    og i innlegget mitt tittelen.
    Sist endret av kamilkurczak; 15-12-1010:30.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •