Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Komprimeringsfeil!

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Komprimeringsfeil!

Jeg tror alt er riktig installert, men når denne er aktivert, får jeg denne feilen på min hjemmeside:

Innhold Koding Feil
    Siden du prøver å vise kan ikke vises fordi den bruker en ugyldig eller ikke støttes form for komprimering.
    * Ta kontakt med eiere for å informere dem om dette problemet.

Kan du hjelpe!

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Også, selv med produktet deaktivert, er min portal siden nå bare en blank side.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du har problem med vBET funksjonshemmede er det ikke vBET feil.
    Vær oppmerksom på at hvis du er ufing vBSEO og deaktivert vBET av Admin CP da vBET ikke er deaktivert ennå - fordi tou fortsatt omdirigere til vBET i htaccess og fortsatt bruke vbet funksjoner i to endrede filer av vBSEO..

Først må vi avgjøre gjør det er vBET feil. Vennligst sørg for at vBET er completly dissabled. Hvis ja, og problemet skjer fortsatt da vBET er ikke årsaken.

Bruker du vBSEO? Hva er status når vBET er completly deaktivert (i Admin CP + htaccess regler + tilbakekalle endringer i vBSEO)?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Når fullstendig deaktivert, ettersom du beskrevet ovenfor også (jeg tilbake alle endringene) så alt er tilbake til det normale.
    Ja jeg bruker vBSEO. Når jeg aktiverer dette jeg få "Compression" feil, og min portal siden er en blank side.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - vi er sikker på nå at det er relatert til vBET. Problemet er ikke standard en - så jeg har lyst til å spørre deg om andre mods som du bruker. Har du noen mod for komprimering?

Neste hint om blank side - pass på at du har installert PHP moduler: cURL og iconv (http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8)

Rådfør gjorde du brukte oversettelse SEO linker? Visste du legger vBET regler. Htaccess? Hvis ja - hva er ditt forum URL? - Bruker det sub-katalogen i URL (i så fall reglene må endres som beskrevet i bruksanvisningen)?

Vennligst lage kopier av alle filer som du vil endre under installasjon og integrasjon, og installere hele produktet på nytt fra tigging. Vennligst sørg for at du brakk instruksjonene nøyaktig. Hvis du vil at vi skal laget installasjonen for deg kan du kjøpe installasjons tjeneste for $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

O Jeez mann **********. jeg skal betale for installasjonen nå. Jeg vil bare vite først når dette skal gjøres please. For jeg kan ikke råd til å ha min portal blank. Takk for rask respons. Jeg setter pris på det.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst PM eller mail tilgang detaljer slik at vi vil kunne gjøre gjøres installasjon.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •