Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: vBSEO og. htaccess

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default vBSEO og. htaccess

Jeg bruker vBSEO for de ulike seo funksjoner bortsett fra jeg ikke skrive noen urls bruker vBSEO

Så må jeg likevel legge til:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    eller bare:
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]
    - Når det ikke omskriving urls med vBSEO

(Også kan du mulig legge inn htaccess fil her -. Å se et eksempel hvordan det ser ut for vBSEO + vbet)
    Sist endret av krisp; 04-11-0915:01.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du bruker vBSEO du må bruke regler som er opprettet for fora med vBSEO - ellers vBSEO ikke vil fungere i det hele tatt. Disse reglene gjør vBET samarbeide med vBSEO.

Hvis du bruker regler for forum uten vBSEO, da anmodningen ikke vil gå av vBSEO og vBSEO vil gjøre noe for denne forespørselen.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at jeg har ingen. Htaccess i det hele tatt. Siden jeg ikke omskrive nettadresser med vbeso det er ikke nødvendig. Jeg bare bruker forskjellige funksjoner som = nofollow, utvidet metatags etc. Alle disse vBSEO funksjonene jobber helt fint uten. Htaccess i det hele tatt.

Den andre jeg importere vbet produktet både admincp og forumet går completly blank og jeg har ingen tilgang til skjemaet hele tatt.

Opprette en htaccess med enten.

RewriteEngine På

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]
    eller

RewriteEngine På
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Gjør ingen forskjell. Stil ikke mulig å kommunisere med forumet i det hele tatt.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av krisp View Post
    Vær oppmerksom på at jeg har ingen. Htaccess i det hele tatt. Siden jeg ikke omskrive nettadresser med vbeso det er ikke nødvendig. Jeg bare bruker forskjellige funksjoner som = nofollow, utvidet metatags etc. Alle disse vBSEO funksjonene jobber helt fint uten. Htaccess i det hele tatt.

Quote Opprinnelig skrevet av krisp View Post
    Den andre jeg importere vbet produktet både admincp og forumet går completly blank og jeg har ingen tilgang til skjemaet hele tatt.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Sørg også for at du gjør alle installasjon og integrasjon skritt på riktig måte.
    I tilfelle du ikke vil håndtere dette PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP.
    Sist endret av vBET; 05-11-0900:25.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •