Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 18

Tråd: Oversettelse av categorie navn i URL-er

Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Sted
    USA / Marokko

Default Oversettelse av categorie navn i URL-er

Hei Admin!

Tusen takk for denne store og forferdelige Mod, er min beste og Favorited mod .

Min funksjon forespørsel er oversettelsen av categorie navn i URL-er, for eksempel på fransk og arabisk "Feature Forespørsler" i denne tråden koblingen endres ikke. : / Fr/feature-requests/62-traduction-du-nom-de-cat% C3% A9gorie-dans-les-url.html

Sorry for min dårlige engelsk .

Beste hilsen.
    Sist endret av vBET; 04-11-0913:44. Årsak: Feil BBCoder

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei RootShell!

Jeg er glad du liker det Også - hvis engelsken din er ikke så bra - bare sett standard språk i User CP og begynne å skrive på ditt eget språk - på slutten denne mod handler om multi språksamfunn

Om forespørselen din dette er god ide og det er lagt på TODO-listen. Også vi ser noen problemer med oversettelse av dette, men vi vil gjøre vårt beste for å støtte det

Utestengt
    Ble medlem
    November 2009
    Sted
    USA / Marokko

Michal takker dere for deres videre arbeid for å forbedre endring, jeg venter på den versjonen 3.x med tålmodighet.
    I Love Denne Mod

Ble medlem
    Oktober 2009

Den er allerede tilgjengelig

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Hei,

Jeg kan ikke oversette kategori, hva kan jeg savner?. (VBET 312)

Takk.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av jorgejgm View Post
    Translated text
    Hei,

Jeg kan ikke oversette kategori, hva kan jeg savner?. (VBET 312)

Takk.
    Original text
    Beklager at jeg ikke var dyrebar. "Det er tilgjengelig" var en kommentar om ventetid for 3.x
    Oversettelser av kategoriene er ikke støttet enda. Vi er fortsatt under vurdering av hvordan du gjør dette uten oversettelser endringer risiko.

For emner det er ingen problem, fordi du har identifikator på tigging, så hvis hender at Google gjort bedre oversettelse, da allerede indeksert URL vil bare ha 301-viderekobling og Google vil re-index det uten å miste stillingen.

For kategorier (sub-forums) er det et problem, fordi mange fora ikke har identifikator før kategori i URL, så hvis oversettelse vil endres til bedre en så gammel man vil være like brutt. Og du har ikke lov til å bare holde oversettelser for kategorier for alltid - Google gjør det mulig å cache oversettelser bare i 15 dager.

Så vi har stor utfordring her Vi vil jobbe med det og det kan ta litt tid for oss å finne sikker måte som i tilfelle av trådene titler. Vi har noen ideer akkurat nå, så du kan vurdere dette som pågår

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi har fortsatt blir nødt til å gjøre nærmere undersøkelser på dette området, men allerede har noen løsning planlagt. Ikke for å milde, så vi liker å discus det.

Akkurat nå er vi planlegger å lage to strategier kategorier oversettelse. Så du vil kunne velge foretrukket en.

1. - den enkle én - oversettelse vil bli automatisk og hvis etter cache rengjøring synes at oversettelsen var endret, så bare vil du få 301 omdirigering og brukeren vil fortsatt kunne lese poenget. Dette vil også tillate å håndtere riktig indeksering problemstillinger takk til 301 (hvis det noen gang skjer). Men for å være dette tilgjengelig nettadressen mønsteret blir nødt til å inkludere kategori (sub-forum) id i URL (akkurat nå mange fora omfatter id bare for innlegg).

2. - hardere én, men vil arbeide for fora som ikke har i nettadressemønster id for kategorier (sub-forums) og ønsker ikke å endre det (SEO saker). I denne strategien må du manuelt sette hver oversettelse for hver kategori (sub-forum) i forumet konfigurasjon. Sett den og la den, forårsake noen endringer vil avslutte med gamle koblinger blir brutt (akkurat som det er akkurat nå hvis du endrer forumet navn - så det er ikke et problem). Vi kan simpelthen ikke gjøre dette automatisk på grunn av Google TOS - Google-resultatene kan ikke bli lagret mer enn 15 dager. Og disse oversettelsene må holdes for livstid. Det kan være en del arbeid til det manuelt. Hvert sub-forum multiplisere med antall tilgjengelige språk på forumet, men du setter den en gang og la den. Du må bare finne ut hvor få oversettelser - på Internett kan du finne mange gratis oversettelse tjenester tilgjengelig ved html form. Kanskje Google oversettelser tatt fra deres side (ikke av AJAX eller krøller seg API) kan brukes til å lagre det manuelt (må sjekke).

Dette er vår idé. Og i dette øyeblikk, er vi fortsatt ikke sikker på om alle mulige problemstillinger, men vi vil gjerne vite hva våre brukere mener om det

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default 1.

Translated text
    Jeg foretrekker alternativ 1.

Men det beste ville være å gi de to alternativene, og allerede etter man velger.

hilsener.
    Original text

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er veldig interessert i andre - fordi svært god SEO å ha viktige nøkkelord i den "nederste mappen" domain.com / bunn mappe / hvile ...

Noen nyheter på dette?

Ble medlem
    Oktober 2009

Vår faktiske prioritet er vBET4.x for vB4 og vi jobber med det nå. Vi vil ta hånd om kritiske problemer hvis slike vil komme i vBET3.x og dette er alt det som er planlagt før 4.x release.

Etter 4.x utgivelsen vil vi utvikle bod linjer 3.x og 4.x, og så vil vi legge til nye funksjoner.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •