Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Set Forum Språk - Alle fora eller Spesifisert

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Set Forum Språk - Alle fora eller Spesifisert

Jeg har på min fora og im sikker på at mange andre gjør på det spesifikke International Diskusjonsforum med sub kategorier med det liker av spansk, tysk etc..

Som min fora viktigste språket er engelsk, når jeg viser disse delene og klikk for å oversette til engelsk, skjer det ingenting som manuset antar det burde bare gå tilbake til de fora standard språket og teksten som vises vil være engelsk allerede?

Så det ville være godt å ha et alternativ hvor alle fora er satt til din standard språk mindre dette er spesifisert og har muligheten til å angi hvilke forumdelene bruke hvilket språk slik at du kan oversette disse seksjonene til morsmålet ditt.

Som jeg vet for meg selv at dette ville også hjelpe med moderatoring de ikke-engelske fora.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst bekreft er det hva du mener. Ekstra forumet konfigurasjon der du kan fortelle at det ikke er en standard språk på forumet, men enkelte seksjoner er i ett språk og noen er i ulike. Ved å peke fora IDer for hvert språk. Er det riktig?

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Ja mate som er korrekt så for eksempel:

Forums
    -Nyheter og kunngjøringer (bruk standard språk satt f.eks engelsk)
    -General Discussion (bruk standard språk satt f.eks engelsk)

International Diskusjon
    -Spansk (sett spansk standard språk)
    -Tyske (sett tysk standard språk)
    -Fransk (sett fransk standard språk)

Dette kan bli lagt til som en innstilling i forumet kategori som en innstilling for å bruke enten standard språkinnstilling eller velg språket fra en rullegardinliste.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - så vi vet hva som trengs.

Jeg ser problemet her - oversettelse av layout (opsjoner, kommuniserer etc.). Mer presist - når noen vil gå til del i spansk, så vBEt vil trussel alt som i spansk. Problemet begynner når noen har engelsk GUI og går til spansk del. Da GUI er på engelsk, vil meldinger i spansk og oversettelse mislykkes GUI.

Vær oppmerksom - Jeg var egentlig ikke kjører forum med slike karakteristiske, så kanskje jeg savner noe. Kan du fortelle meg at vBulletin automatisk bytter setninger til spansk når noen kommer til spansk sub-forum, og når han vil gå tilbake til noen engelske delen så GUI vil automatisk gå til engelsk?
    Jeg bare lurer på er det allerede tatt eller vi vil måtte håndtere det noen måte.

Det enkleste ville være bare markere alle meldinger fra de Underforum av lang Jeg ser også problemer med:
    - Viser hovedsiden (når thread titler i alle språk er synlige og de har ingen langtitle bbcode som ville tillate å fastslå at oversettelsen er nødvendig)
    - RSS-kanaler

Jeg vil ha det i tankene og la det vokse. Det kan være vanskelig, men også brukbare for mange fora. Vær oppmerksom på at på dette tidspunktet dette har ingen høy prioritet. Mest sannsynlig vil vi tenke på det mer intensivt når vi integrerer vBET med vBulletin setninger system - dette kan løse minst første utgave.

Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er virkelig samme forespørsel som her: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157

Vi har andre løsninger som dekker dette behovene - det er derfor foreslått her er nektet. Vennligst se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157 for detaljer hvor det vil være løst. I korte ord - hele forumet vil ha ett standardspråk, og våre roboten vil markere alle gamle meldinger ved hjelp av automatisk språkidentifisering. Denne måten fora som har inndelinger for ulike språk vil kunne bruke vBET - alle meldinger vil bli oversatt godt, og brukerne vil kunne skrive i hvilket som helst språk i noe sted.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •