Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Problemer med vBet (vBadvanced / Blank Pages)

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Problemer med vBet (vBadvanced / Blank Pages)

Ok,

Im har noen alvorlige problemer med å installere denne mod.

Im ikke en nybegynner når det gjelder å installere mods, og jeg har skrevet tilpassede mods men dette har brutt noe.

Jeg har fulgt guiden over og lese gjennom FAQ, men kan ikke synes å finne ut hvorfor min side er ikke lenger fungerer.

Jeg installerte mod på cardshare.tv

Jeg har vBadvanced setup i roten
    . Htaccess i / root omdirigere fra ikke-www til www

Jeg har vBulletin installert i / forum

Im også kjører vBSEO & sitemap

Jeg redigerte filene og. Htaccess som forespurt, området da semmed til å virke,

men jeg gikk for å se en tråd, og jeg bare får en blank side.

Jeg har også sjekket bare kommer til www, og jeg fikk en blank side.
    Jeg deretter sette i. Htaccess redigert inn i / root. Htaccess

dette fikset blank side, men når du klikker oversette, jobbet dette, men la forumet inn i url, men det gjorde ikke ødelegge noe det bare virker litt rart?

Jeg så aktivert flaggene på forumet, disse viser fint på / forum, men jeg måtte kopiere bildene mappen til min / root, og endre innstillingene til tilpasset og manuelt legge til varible for at dette skal vises på vbadvanced siden.

slik at du kan se im ha noen problemer.
    Jeg prøvde også å deaktivere plugin for å få nettstedet fungerer men fortsatt det samme så jeg blir nødt til å gå tilbake og angre mine endringer.

Jeg håper virkelig at noen kunne kaste lys på mine spørsmål som jeg har hørt mye bra om denne mod og ville virkelig liker å få bruke det.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

OK,

Etter mer fiksing og triksing har jeg klart å komme på forsiden (vbadvanced) oversette, gjengene oversette så det meste av problemene er løst.

Men det eneste men fortsatt et stort problem.

Standard språk fungerer som det skal

Men

Hvis du klikker oversette på hjemmesiden og deretter klikke fora, blir du omdirigert til hjemmesiden.

Hvis du er på fora index og du klikker oversette, blir du omdirigert til hjemmesiden.

Hvis du er på fora indeksen og goto en tråd, og klikk oversette, blir du omdirigert til hjemmesiden.

Men hvis du klikker på en tråd fra hjemmesiden (vbadvanced) vil oversette.

Dette må være et problem med / root. Htaccess innstillinger, men jeg har prøvd å redigere dem, men da jeg bare får en blank hjemmeside.
    Sist endret av contemptx; 20-04-1016:57.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Dette er min. Htaccess ligger i / forum

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg glemte å nevne im ved hjelp av følgende versjoner:

vBet: 3.3.2 (kjøpt i dag)
    vBulletin: 3.8.0
    vBSEO: 3.3.0

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Woo Hoo! - Fast.

Den kom ned til vBet Innstillinger.

Fjernet: Forum katalogen: / forum
    Set: Forum hoveddomenet: CardSharing kort Deling Forum Servere CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nå er alt synes å være å kjøre bra, vil jeg overvåke områdekartene mine og se hvordan ting går.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Oppdatering:

sitemap har utvidet med over 1,5 millioner urls, vil fortelle deg hvordan det blir på når sitemap dens sendt neste.

Jeg har bare lagt merke til en bruker posting, noe som virker litt merkelig?

Hei hei! - CardSharing kort Sharing Forum Servere CCcam Newcamd GBox Dreambox

han er oppslaget i engelsk eller så virker det imidlertid dens vise ham poste non engelsk og viser det oversette til engelsk?

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

fyr jeg håper du får det funnet ut .. Har personalet ikke svare her?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post
    fyr jeg håper du får det funnet ut .. Har personalet ikke svare her?
    Vær oppmerksom på at vårt produkt blir brukt av kunder fra hele verden. Vi kan ha store tidsforskjeller. Hvis du ønsker svar på spørsmålet ditt bare åpne en tråd du ønsker på dette forumet. Thanks

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av contemptx View Post
    Woo Hoo! - Fast.

Den kom ned til vBet Innstillinger.

Fjernet: Forum katalogen: / forum
    Set: Forum hoveddomenet: CardSharing kort Deling Forum Servere CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nå er alt synes å være å kjøre bra, vil jeg overvåke områdekartene mine og se hvordan ting går.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av contemptx View Post
    Jeg har bare lagt merke til en bruker posting, noe som virker litt merkelig?

Hei hei! - CardSharing kort Sharing Forum Servere CCcam Newcamd GBox Dreambox

han er oppslaget i engelsk eller så virker det imidlertid dens vise ham poste non engelsk og viser det oversette til engelsk?
    Ja - det er lang bbcode brukt feil - bare redigere innlegget og fjerne lang BBCode. Mest sannsynlig denne happed fordi brukeren har feil default språk satt i sin User CP.

Vær oppmerksom på at vBET har flere muligheter for hvordan å markere melding språk:
    - Manuelt ved å legge lang BBCode
    - Automatisk ved å sette brukerens standard språk i User CP
    - Automatisk ved automatisk gjenkjenning av språk (du må skru den på i Google opsjoner seksjon)

På ut fora bruker vi den siste, fordi det hindrer mot brukerens feil innstillinger. I denne strategien hver gang når ny melding kommer Google blir bedt om det språk og vBET automatisk merker melding språk (hvis Google er sikker nok - også konfigurerbar).

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •