Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Problemer med vBet (vBadvanced / Blank Pages)

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Hjemmeside Oversetter = OK
    cardshare.tv / tl /

Imidlertid / forum show som dette:
    cardshare.tv / tl / forum /

Jeg foretrekker å vise slik:
    cardshare.tv / forum / tl /

Men jeg skrånende synes å finne ut hvordan du gjør dette uten å bryte noe.

Også når du ser et innlegg den fjernet / forum / fullstendig.

f.eks cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

og dette fører til at enkelte bilder for å ikke vises riktig.

Hvis du kunne hjelpe meg å rette på dette ville det være mye verdsatt.

Jeg la merke til du sa noe om modifiying første 2 regler ... Eksempel?

Thanks

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - du har feil konfigurasjon.

Vennligst konfigurere hovedalternativene riktig. Set forum katalog, blank domene (det er skrevet for å bruke den bare når sub-domener er brukt), sett hensiktsmessige regler for htaccess i forumet katalogen (du har eksempel her. http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html hvis du sender trengsler den faktiske. htacces innhold og jeg vil gi deg korrigert en).

http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Eller vbadvanced integrasjon. Her er link for vbadvanced dynamisk: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Merk at ikke alle vbadvanced produkter integrering er støttet akkurat nå - så vær spesifikk.

Vennligst gjøre den første delen, deretter de andre. Du vil ikke ha det arbeider i andre veien. Base er: Forumet oversettelse fungerer. Da er du klar til å integrere andre deler.

Vi er her for å hjelpe deg Så spør, gir faktisk status og så videre. Hvis du føler bedre at noen gjøre det for deg - jut kjøpe http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php og vi gjør det for deg. Før du tenker på buing det - du bare brakk NØYAKTIG alle instruksjoner - vi vil gjøre akkurat det samme hvis du kjøper oppgradere service, vil vi, bare brakk den manuelle ...

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg har kjøpt en oppgradering, og håper å høre fra deg innen kort tid.

Jeg prøvde å sette / forum og fjerne domenet og prøvde en rekke andre innstillinger, men dette førte trådene da oversatt til å returnere til hjemmesiden.

Jeg antar at dette skyldes / root. Htaccess og / forum. Htaccess

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av contemptx View Post
    Jeg har kjøpt en oppgradering, og håper å høre fra deg innen kort tid.

Jeg prøvde å sette / forum og fjerne domenet og prøvde en rekke andre innstillinger, men dette førte trådene da oversatt til å returnere til hjemmesiden.

Jeg antar at dette skyldes / root. Htaccess og / forum. Htaccess
    Vi fikk en oppgradering av tjenesten uten respons med tilgang til data - vi sender mail med resten. Hvis det er din vennligst svar Vi kan ikke gjøres oppdatere uten tilgang

Ble medlem
    Oktober 2009

Løst Ett problem funnet med vBAdvanced CMPS integrasjon - også løst, og løsningen vil bli inkludert i neste utgivelse - så det vil fungere uten noen endringer.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •