Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Spørsmål og svar

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Spørsmål og svar

    Her er listen over ofte stilte spørsmål. Du vil finne svarene nedenfor.

    Slik konfigurerer støtte for andre oversettelse APIer?
    Hvordan multi språkstøtte fungerer?
    Hva kreves for denne mod å jobbe?
    Etter oversettelse får jeg blank side - hva er galt?
    Etter oversettelse all tekst forsvinner - hva er galt?
    Hvordan sjekker jeg blokkert av oversettelse leverandør?
    Jeg har: Fatal feil: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle - hvorfor?
    Etter installasjonen hele forumet går ned, selv Admin CP - hva er galt?
    Jeg har SEO oversettelse lenker på, bruker jeg vBSEO og hovedsiden er ikke oversette - hva er galt?
    Ting å gjøre, å ha oversettelser linker bra for SEO konsensus?
    Jeg har indekserte sider fra gamle oversetter (med hl =) - Hva du skal gjøre?
    Jeg har indekserte sider fra gamle koblinger type (med language =) og vil bytte til SEO koblinger - hva å gjøre?
    Hvordan får du tilbake til standard språk når du klikker et flagg?
    Jeg har advarsler i sikkermodus - hva skal gjøre?
    Kan jeg legge oversatt sider sitemap?
    Hvordan oversette sider utenfor forumet katalogen?
    Jeg får e-postmeldingen om MySQL server har gått bort problemet. Hva er galt?
    Jeg har langtitle i url mitt og det er ikke oversatt, er det et problem?
    URL omfatter aksent. Er det indeksert av google?
    Hvordan komme til oversettelse grenser langsommere, og betale mindre for oversettelser av kommersielle APIer
    Uoversatt tekst
    Delvis oversettelse
    Hva å hvis du vil ha URL er oversatt under flaggene?
    Flagg vises ikke på mobile stil
    Sist endret av Marcin Kalak; 01-06-1510:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Hva kreves for denne mod å jobbe?

    - Du må installere den og konfigurere den riktig (Vennligst les parametre beskrivelsene nøye)
    - Du må ha installert krumming i php din. De fleste servere allerede har det. Bare installere denne mod, og hvis det ikke fungerer så spør din server ting å installere krøller seg. I mellomtiden kan du deaktivere mod eller fjerne flagg slik at brukerne ikke vil bli berørt. Hvis du får blank side for oversettelse sider (det vil ikke påvirke din vanlige sider) det betyr at du ikke har cURL installert - bare installere den
    - Du må ha installert iconv i php din. De fleste servere allerede har det. Hvis ikke en feil vil oppstå eller blank side for oversettelser.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Etter oversettelse får jeg blank side - hva er galt?

    Bare les svar på forrige spørsmål

    Også du kan kontrollere dette vBulletin dokumentasjon om blanke sider: http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages
    Likevel - først bare sørg for at du har alt det som er nødvendig for vBET.
    Sist endret av vBET; 09-09-1009:01.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Etter oversettelse all tekst forsvinner - hva er galt?

    I så fall har du tre muligheter:
    1. Du har ikke brakk monteringsanvisninger. Du må konfigurere Forum språkalternativ. Bare konfigurere mod
    2. Du stiller feil Google Oversettelse API-nøkkel - Sett den til passende verdi eller fjerne det (ikke anbefales - bare sett den riktig)
    3. Av en eller annen grunn du ble blokkert av Google


    Det siste man trenger noen avklaring - hvordan du kan fortelle at du ble blokkert. Her er enkel manuell hvordan du gjør det:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Sist endret av vBET; 14-03-1001:48.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Jeg har SEO oversettelse lenker på, bruker jeg vBSEO og hovedsiden er ikke oversette - hva er galt?

    Sørg for at din . Htaccess Reglene er OK - spesielt for fora med underkatalogen i URL.
    Sist endret av vBET; 19-02-1005:49.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Ting å gjøre, å ha oversettelser linker bra for SEO konsensus?

    Du må sette riktig alternativ i Admin CP og endre / lage. Htaccess fil (NOTE: du kan bruke SEO oversettelse koblinger selv uten vBSEO!)

    for vBSEO brukere se her

    for brukere uten vBSEO
    -. Hvis du ikke har htaccess fil deretter bruke en fra gjør-ikke-upload katalogen i mod pakke - bare laste den opp til ditt forum katalogen
    -Hvis du har .htaccess arkiv, deretter legge en disse to reglene (Hvis du bruker vB 'Mod omskrive Friendly webadresser' og deretter sette disse reglene like før vB regler):



    -KORT REGLER
    Raskere og mer effektivt, men kan bare brukes hvis du er IKKE ved hjelp av koblinger med 2 tegn del i.e: yourforum.com/xy/

    Code:
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]


    -LANG REGLER
    Kan ved brukte alltid

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Sist endret av r.dziadusz; 08-11-1120:52.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Jeg har indekserte sider fra gamle oversetter (med hl =) - hva du skal gjøre?

    Bare sett omskrivingsregel i . Htaccess - Google vil vite at siden har nytt sted og det vil indeksere uten tap
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=)(zh-TW|zh-CN|..)$
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/$1\?language=%2 [L,R=301]
    Sist endret av vBET; 09-10-0918:30.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Jeg har indekserte sider fra gamle koblinger type (med språk =) og vil bytte til SEO linker, hva du skal gjøre?

    Først gjøre SEO koblinger. Etter det kan du legge til denne regelen til . Htaccess (før vBET regler):
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]
    Merk at denne regelen vil også håndtere redirections for koblinger fra gamle oversetter (med hl =)

    Disse reglene kan, fungerer ikke. I denne situasjonen må du kontrollere oss, vil vi hjelpe deg. Vi vil skrive om . Htaccess regler og tilpasse det til ditt tilfelle free.
    Et eksempel hvordan du redigerer . Htaccess fil:endringer i htaccess fil, men du trenger ikke å gjøre det selv vil vi være glad for å gjøre disse endringene i stedet for deg!
    Sist endret av r.dziadusz; 14-10-1109:47.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Hvordan får du tilbake til standard språk når du klikker et flagg?

    Hvis du har satt sporing alternativet, og deretter å gå tilbake til standard språket du må bare klikke flagget for standard språk

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Jeg har advarsler i sikkermodus - hva skal gjøre?

    Bare slå sparemodus - det er deprecated i php og ikke støttet i fremtidige versjoner. Se her for detaljer:
    PHP: Sikkerhet og Safe Mode - Manual

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •