Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Fix for de av dere kjører Tweet Poster

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Fix for de av dere kjører Tweet Poster

Jeg fant ut at etter oppgradering til vBET 3.3.2 tweet plakaten stoppet automatisk oppdatering. Jeg begynte å bli en feil på linjen som er lagt til functions_vbseo_createurl.php ved manuell kjører tweet plakaten oppgaven.

Her er hva du trenger for å redigere for å få ting fungerer igjen ... (Eller noen mod som bruker vBSEO url-er)

i functions_twitterposter.php ETTER
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');
    legg til
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    re-laste opp filen

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Store Vi tenkte ikke på det.

Det vil være bedre hvis du putter:
    PHP Code:
    require_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); 
    innsiden av vbseo fil functions_vbseo_createurl.php - et eller annet sted i begynnelsen. Takk for at alle plugins ved hjelp av vBSEO Nettadresser vil arbeide (også Sitemap Generator integrering vil være enklere). Vennligst sjekk den - vi vil ta det med i integrering instruksjoner for reir utgivelsen.

Ble medlem
    Oktober 2009

Det ser ut som det er en enda bedre løsning - fordi det ikke vil kreve noen ekstra filer utgave. Vi vil legge til denne require_once inn init_startup krok. Det vil fungere for alle plugins Dette vil bli inkludert i neste utgivelse.

Ble medlem
    Oktober 2009

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Er det en måte å stoppe tweets fra tweet plakaten blir twitret i plakatene originalspråket?

Really Jeg trenger tweets postet i engelsk, har noen en ide?

Hilsen
    Simon

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg vet ikke detaljene hvordan dette mod fungerer. Vanligvis vBET gjør det mulig å definere tekster som ikke vil bli oversatt. Hvis det er inkludert i malen så kan du bare sette den på innsiden av ikke oversatt området slik mellom <-! VBET_SNTA -> og <-! VBET_ENTA ->. I tilfelle av meldinger (slik innlegg, PM etc.) kan du bruke tekst på innsiden av notranslate BBCode.

Rådfør hjelper det.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takket Michal, men det hjelper ikke tweet plakaten tweets (innlegg til Twitter) automatisk, men tweets det på språket i plakaten ikke oversatt språket.

her er en tweet på polsk, men burde vært englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 men det vises på nettstedet mitt som englsh http://bit.ly/cNJukU
    Sist endret av Simon Lloyd; 11-10-1002:41.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg forstår ikke hvordan det fungerer. Vennligst forklar. Du vise innholdet i forumet ditt på eksternt program? Eller det motsatte? Hvordan innholdet importeres / eksporteres? ...

Ble medlem
    Oktober 2009

Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sannsynligvis - ikke kan sjekke andre oversettelser, fordi overskredet maksimalt antall sett innlegg). Vennligst bare gå der og klikker Rediger i innlegget - du vil se hva som er ekte språk der.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sannsynligvis - ikke kan sjekke andre oversettelser, fordi overskredet maksimalt antall sett innlegg). Vennligst bare gå der og klikker Rediger i innlegget - du vil se hva som er ekte språk der.
    Innlegget ble opprinnelig laget på polsk, er den virkelige språk polske og den uoversatte teksten ble sendt til twitter.

Sjekk PM, har jeg sendt samme tilgang detaljene som Kamil har brukt så du ikke ser maxed ut trådene varsel

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •