Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Fix for de av dere kjører Tweet Poster

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sannsynligvis - ikke kan sjekke andre oversettelser, fordi overskredet maksimalt antall sett innlegg). Vennligst bare gå der og klikker Rediger i innlegget - du vil se hva som er ekte språk der.
    Innlegget ble opprinnelig laget på polsk, er den virkelige språk polske og den uoversatte teksten ble sendt til twitter.

Sjekk PM, har jeg sendt samme tilgang detaljene som Kamil har brukt så du ikke ser maxed ut trådene varsel

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst foreta enkle test. Skriv samme meldingen på polsk på oversatt side (til polsk). Så gjør det igjen, men denne gangen skrive å være på ikke oversatt side. Fortell gjør er det noen forskjell på innhold sender til twitter for de to meldingene.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Beklager Michal jeg ikke forstår, og im ikke polere så jeg ikke kan skrive på polsk

Ble medlem
    Oktober 2009

Du kan - du allerede har en slik melding bare kopiere den

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Høyre Michal, jeg har postet 2 innlegg både i polish, en med polish flagget (test post 1) og en med engelsk flagg (test post 2) begge fikk tweeted som polsk du kan se tweets her The Code Cage (thecodecagecom) på Twitter og den opprinnelige innlegg her:
    Test Post for translation1 - The Code Cage Forums
    Test innlegg for oversettelse 2 - The Code Cage Forums

Jeg trenger dem for å bli lagt ut på engelsk - er det mulig?

Ble medlem
    Oktober 2009

Det virker som mod som sender innlegg til diskant scrubs BBCoder fra meldingen. Vennligst sjekk om det er noen standard BBCoder - legg til melding med bbcdes for fet, CODE, QUOTE. Gjør det og sjekk hvordan det ser ut på twitter.

Hvis hvis er skrubbe fra bbcode istedenfor evaluert, da vi ikke kan gjøre noe. BB-koder fungerer bare hvis evalueringen er utløst, og hvis de finnes ... I slike tilfelle kan du kontakte mod eier for twitter eksport og spørre ham for endringer, eller hvis det er tillatt å gjøre endringer i twitter mod koden selv.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Bare sjekket med min VBA-koder og de ble strippet fra Tweet. Ikke bekymre deg for det, det er ikke veldig viktig, kan jeg leve med det

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •