Vennligst foreta enkle test. Skriv samme meldingen på polsk på oversatt side (til polsk). Så gjør det igjen, men denne gangen skrive å være på ikke oversatt side. Fortell gjør er det noen forskjell på innhold sender til twitter for de to meldingene.
Beklager Michal jeg ikke forstår, og im ikke polere så jeg ikke kan skrive på polsk
Du kan - du allerede har en slik melding bare kopiere den
Høyre Michal, jeg har postet 2 innlegg både i polish, en med polish flagget (test post 1) og en med engelsk flagg (test post 2) begge fikk tweeted som polsk du kan se tweets her The Code Cage (thecodecagecom) på Twitter og den opprinnelige innlegg her:
Test Post for translation1 - The Code Cage Forums
Test innlegg for oversettelse 2 - The Code Cage Forums
Jeg trenger dem for å bli lagt ut på engelsk - er det mulig?
Det virker som mod som sender innlegg til diskant scrubs BBCoder fra meldingen. Vennligst sjekk om det er noen standard BBCoder - legg til melding med bbcdes for fet, CODE, QUOTE. Gjør det og sjekk hvordan det ser ut på twitter.
Hvis hvis er skrubbe fra bbcode istedenfor evaluert, da vi ikke kan gjøre noe. BB-koder fungerer bare hvis evalueringen er utløst, og hvis de finnes ... I slike tilfelle kan du kontakte mod eier for twitter eksport og spørre ham for endringer, eller hvis det er tillatt å gjøre endringer i twitter mod koden selv.
Bare sjekket med min VBA-koder og de ble strippet fra Tweet. Ikke bekymre deg for det, det er ikke veldig viktig, kan jeg leve med det