Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hvordan branding gratis alternativ arbeid?

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Default Hvordan branding gratis alternativ arbeid?

Jeg støttet dette da det var en gratis mod, men du sa du ikke ta imot min gave - og så selv da jeg ga deg Paypay transaksjonen id du fortsatt ikke svar.

Nå har jeg betalt for fullversjonen, og branding gratis alternativ som også - og jeg har fortsatt alle dine branding på nettstedet mitt og ingen detaljer for hvordan du fjerner det.

Kan du svare på dette? Jeg synes det er urettferdig at jeg har betalt to ganger, og jeg fortsatt ikke hva jeg betalte for.

Hvordan fjerner jeg branding?
    Sist endret av nlpconnections; 11-04-1016:40. Årsak: Lagt til en ekstra smiley slik at du ville vite jeg var rolig haha

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo

Jeg var ikke sjekker donasjon, fordi du skrev også at du skal kjøpe betalt versjon uansett. Så det var ingen mening å løse tid. Jeg sjekket dette donasjoner akkurat nå og jeg ser at jeg fikk donasjon fra NLP Forbindelser i januar (med ulike transaksjon id) - du skrev om det i april ... Så dette er grunnen til at jeg trodde det ikke kom - Jeg sjekket bare vare donasjoner ikke gjort noen måneder siden.

Hvis du har branding fri lisens så standard det er fjernet kreditt link. Du er også lov da å fjerne informasjon om vBET versjonen i det hele tatt. Vi sender instruksjoner hvordan du gjør dette ved PM eller e-post hvis noen spør.

Du fikk det du betalte for - du kan være sikker på om det Jeg sender PM til deg i et øyeblikk
    Sist endret av vBET; 11-04-1022:31. Årsak: feil ord

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Takk for dette!

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Hallo

Jeg var ikke sjekker donasjon, fordi du skrev også at du skal kjøpe betalt versjon uansett. Så det var ingen mening å løse tid. Jeg sjekket dette donasjoner akkurat nå og jeg ser at jeg fikk donasjon fra NLP Forbindelser i januar (med ulike transaksjon id) - du skrev om det i april ... Så dette er grunnen til at jeg trodde det ikke kom - Jeg sjekket bare vare donasjoner ikke gjort noen måneder siden.

Hvis du har branding fri lisens så standard det er fjernet kreditt link. Du er også lov da å fjerne informasjon om vBET versjonen i det hele tatt. Vi sender instruksjoner hvordan du gjør dette ved PM eller e-post hvis noen spør.

Du fikk det du betalte for - du kan være sikker på om det Jeg sender PM til deg i et øyeblikk
    Når jeg kjøper branding gratis versjonen er alt dette ting som allerede er fjernet?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hvis du har branding fri lisens så standard det er fjernet kreditt link. Du er også lov da å fjerne informasjon om vBET versjonen i det hele tatt.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •