Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: hvordan å gjøre alle oversatt post og tråd i sitemap

Senior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

Default hvordan å gjøre alle oversatt post og tråd i sitemap

hjelp til å lage en bedre kode
    dette er min kode legges

/ / Ekstra kode
    $ Alanguages = array ('no', 'ms', 'ar', 'zh-CN');
    if (! $ arkiverte) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkiverte);
    foreach ($ alanguages som $ språk) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = SUBSTR ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Språk ."/". SUBSTR ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ før, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
    }
    }
    / / End tilleggskode

min Grafen under
    Tråder
    89,236
    Medlemmer
    1,877
    default sitemap skaper om 2xx.xxx urls
    men med fem språk, sin eneste skape 457160 urls

for post bare, hvis alle oversatt og skape webadresser i områdekartet
    sin om 560 000 urls

Hva er galt med koden min
    behage hjelpe meg å
    takk

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Våre integrasjon kode slett legger bare nettadresser for oversatt tråder. Og som standard bare til første siden av tråden. Vi beskriver hvordan du endrer koden til har også andre tråden sider hvis du ønsker det.

Medlem sider ikke er relevante, og råder vi til enda blokkere disse sidene ved robots.txt

Hvis du vil ha i din sitemap også lenker for oversatt innlegg, så vennligst bruk løsningen nedenfor:
    1. Åpne fil / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Finn kode:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Put FØR det:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Sist endret av vBET; 04-04-1013:14. Årsak: bekreftet arbeider

Senior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

arbeider
    takk takk takk
    thankssssssss ******************************

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

"1. Åpne fil / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Jeg finner ikke denne ..

Er det i stilen manager?

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post
    "1. Åpne fil / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Jeg finner ikke denne ..

Er det i stilen manager?
    Har du Sitemap Generator installert på ditt forum?

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Jeg har ingen idé?

Kan du vennligst logge på igjen i min admin delen og sjekke? Jeg legger merke til vi har en slags "problem" om sitemap når vi logg men vi bruker vBSEO sitemap riktig?

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg har ingen idé?

Kan du vennligst logge på igjen i min admin delen og sjekke? Jeg legger merke til vi har en slags "problem" om sitemap når vi logg men vi bruker vBSEO sitemap riktig?
    Så sjekk i admin delen. Også hvis du har det installert, så bør du søke / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php i ditt forum katalogen.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Noen ganger er det lettere å gjøre / vise så å si hva som må gjøres. Jeg har ingen idé som jeg er veldig forvirret når det kommer til denne ting. Jeg vet imidlertid jeg har kjøpt 2 lisenser her og verken synes å være verdt noen verdi bortsett fra hodepine og google feil. Dette er en programvare som ikke bør kjøpes med mindre du vet hvordan du redigerer lisenser og koder og rigg dem opp til å fungere. Jeg tror vbet er 2 år unna å være en virkelig legit klar til å kjøre programmet så kanskje det bør plasseres for sale.I selv betalt for instillasjon som jeg vet ingenting om disse greiene. Jeg trenger virkelig noen fra vbet å tilbringe 2 minutter å lete i admin mitt og få ting kjører hvordan de bør være. Jeg har tro på vbet er ting bare trenger det konfigurerte hvor det faktisk fungerer riktig.
    Sist endret av hotslot; 25-04-1021:15.

Ble medlem
    Oktober 2009

Noen ganger er det lettere å gjøre / vise så å si hva som må gjøres. Jeg har ingen idé som jeg er veldig forvirret når det kommer til denne ting. Jeg vet imidlertid jeg har kjøpt 2 lisenser her og verken synes å være verdt noen verdi bortsett fra hodepine og google feil. Dette er en programvare som ikke bør kjøpes med mindre du vet hvordan du redigerer lisenser og koder og rigg dem opp til å fungere. Jeg tror vbet er 2 år unna å være en virkelig legit klar til å kjøre programmet så kanskje det bør plasseres for sale.I selv betalt for instillasjon som jeg vet ingenting om disse greiene. Jeg trenger virkelig noen fra vbet å tilbringe 2 minutter å lete i admin mitt og få ting kjører hvordan de bør være. Jeg har tro på vbet er ting bare trenger det konfigurerte hvor det faktisk fungerer riktig.
    Vær oppmerksom på at vBET er veldig lett og installasjon er trivielt. Det er ingen hvilken som helst fil utgave i det hele tatt å installere vBET.

Integrering med ulike plugins avhenger av de plugins muligheter. Hvis noen utgave for integrasjon er nødvendig for det betyr bare at plugin som er integrert er svak i punkt støtte flere funksjoner. Du kan skrive til vBSEO teamet dersom du tror at de gjorde produkt med svak integrasjon muligheter (ingen kroker i det hele tatt) og vil at de skal spørre om å forbedre den. Vi er kun ansvarlig for koden vår og gi løsninger for å integrere med de som ikke tenker over det. Vi kan ikke fortelle vBSEO team for å gjort endringer og gjøre deres produkt åpne for ytterligere funksjonalitet (faktisk gjorde vi det - de ikke vil ha deres produkt åpne for ny funksjonalitet).

Gå tilbake til spørsmålet - hva er problemet? Du hevder at våre ansatte skal hjelpe deg å få ting kjører hvordan de bør være, men du aldri fortalt hva som ikke kjører riktig. Som jeg forstår din ønsket å finne filen på grunn av noen form for problem med generator. Så hva er problemet?
    Sist endret av vBET; 25-04-1021:30.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takk for svar. Jeg bare ønsker alle oversatt innlegg og tråder i sitemap og hvis mulig dette skal gjøres under installasjon eller et klikk på en knapp alternativ i admin delen, slik at ingen trenger å redigere noe. Eier du anbefaler en geografisk mål i verktøy for webansvarlige for hvert språk? Også anbefaler dere å legge en RSS feed / sitemap for hvert språk i verktøy for webansvarlige?

Dette er grunnen til at jeg var ønsket assistanse for alle oversatt post som skal legges til sitemap slik at dette ikke kan være et problem.

varm hilsen
    Sist endret av hotslot; 25-04-1021:55.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •