Hei
Når jeg bytter fra lagre CSS som filer til Database,
da ingen stil er brukt når man ser på forumet oversatte
StarBuG
Hei
Når jeg bytter fra lagre CSS som filer til Database,
da ingen stil er brukt når man ser på forumet oversatte
StarBuG
Mine problem er den andre veien ...
Kan du gi meg nettadressen til siden der jeg kan se det (kan testforekomst). Hvis det er problem, så kan du endre innstillingen til brutt ett, genererer brutt siden (noen små én), sette innstillingene tilbake slik at forumet skal være fin og send oss HTML output fra denne brutt siden. Trolig vil det være nok til å diagnostisere hva som skjer
Sist endret av vBET; 02-04-10 på 22:24.
Ingen respons - antok at problemet er løst. Vennligst gi oss beskjed hvis ikke - vi vil gjenåpne dette feilrapport.
Hei,
Jeg fikk likt problem også!
Når aktivert "Bruk Full fil hurtigbufferen For gjester" i vBET og "Store CSS stilark som filer" inne vBulletin.
så hvis oppdateringen stilen vil føre til CSS filnavn som er endret eller fjernet den gamle CSS-filen av vBulletin,
men hurtigbufferen for vBET er fremdeles benytter gamle CSS fil, så nettsted-stil vil bryte!
Beklager for meg dårlig engelske.
Åpne ny tråd for din problemet og bare kopiere en melding ute. Denne tråden er for StarBug (forfatter). Kort tid - tømme hurtigbufferen for gjestene etter CSS stil eller kontroller at gamle stil-filen finnes fremdeles. Hvis du trenger mer hjelp - åpner du egen tråd