Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: HTML opprydding

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default HTML opprydding

Jeg har tidligere vært ved hjelp av en plugin ved exec. Klokka 65 000 til å rydde opp merknadene i HTML, men det var ikke så effektiv som vBSEOs, så jeg bestemte meg for å besøke det.

Jeg byttet den betingede som bestemmer utførelsen av vBSEO HTML opprydding fra:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS
    Til:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS && !$_GET['language']) 
    Er dette trygt å bruke, eller vil det bryte deler av vBET?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er trygt siden du rydde opp bare for ikke oversatt sider.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Det gjør at også bety at innstillingen vBSEO er "Opprydding HTML Code" til JA er trygt å sette som det ikke vil påvirke oversatt sider?

vBSEO admin innstilling ...
    Opprydding HTML-kode?
    Velg 'Ja' for å fjerne unødvendige mellomrom tegn og HTML kommentarer fra kildekoden på forumet sider. Dette øker C2C (Content til Code) ratio og reduserer sidestørrelser, noe som resulterer i en netto ytelse økning og reduksjon i båndbredde er nødvendig.
    MERK: Hvis kommentarer (eller HTML tags) i sidene dine ikke er lukket riktig med tilhørende sluttkoder, så dette valget kan føre til at sidene ikke vises riktig. Vær sikker på at malene inneholder feilfritt HTML-koder og kode.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det kommer an på når det skjer. Om den fungerer etter vBET plugin for global_complete krok, så er det ingen problem. Hvis det er å arbeide før - da mister du informasjon om hva som ikke bør oversettes og få feil resultater.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •