Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Nettsted langsom etter cache clearing

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Ja på vBSEO.

Jeg bruker vanlig sletting i øyeblikket, og det synes ikke å ta for lang tid å få ting ryddet. Med rask lokale sletting er indeksene igjen i takt, og den normale sletting indeksene er ryddet? Vil ha gamle indekser har noen nytte hvis de ikke er optimalisert?

Ting bare ut til å bremse ned når det er mye trafikk på stedet og cache blir gjenoppbygd. Jeg er sikker på at dette er fordi Apache prosesser ikke blir stengt så fort som de normalt ville (siden data blir bedt om fra google).

Det er godt å høre at den neste versjonen vil forbedre hastighet igjen. Jeg var bare gjør at det ikke var noe annet jeg kunne gjøre med tweaking apache.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du bruker vanlig clearing så glemte mitt tips. Jeg trodde at du bruker siste strategi og fjerne hele cache. Beklager - misforståelse Bare la den være som den er.

I en slik måte kan jeg anbefale å sette større Cache TTL. Mindre data vil bli fjernet hver gang, slik at mindre data vil være å gjenopprette.

Hva du også kan gjøre er å sørge for at serveren ikke holder utgående forespørsler. Vi oppdaget at noen servere oppfører seg som dette hvis mange utgående forespørsler kommer til samme server. Fordi 100 forespørsler kan ta 1000 x mer tid enn en forespørsel (teoretisk burde ta 100 x mer tid). Det kan være noen brannmur, server sikkerhetsproblem. Selvfølgelig kan det være at Google setter noen små "straff" i slike tilfelle. Så hvis du kan finne noe i dette området - det kan hjelpe. Hvis ikke vent for forbedringer

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •