Trikset er - hvis du ikke egentlig har til, så ikke bruk siste clearing strategi. Jeg vet at det er hvis - Har du sjekket andre clearing strategier? Andre vil ikke klare hele cache og vil ta mer ressurser for å fjerne fra andre siden.

Neste vBET 3.x utgivelsen kan hjelpe deg - vi vil legge ny avansert ytelse parametere for virkelig store sider. Vi har også oppdaget flaskehals med linker oversettelse. På dette tidspunktet har vi implementert løsning for BB nettadresser i vBET4.x (ikke utgitt ennå) og vi vil prøve å adoptere det også for vBSEO. Dersom vi lykkes vil vi flytte det også til vBET 3.x Problemet er at vBSEO spør for linker en etter en, og dette gir dusinvis av Google forespørsler. Som jeg skrev vi allerede implementert løsning for BB Frinedly nettadresser - Vi gjorde forsinket oversettelse. Problem med vBSEO er at det fungerer utenfor BB, etter oversettelse skjer og også ikke fortell ikke trenger url til å kontrollere riktigheten av reelle
eller å sette det i produksjonen.
Mange detaljer - kort tid vet vi en flaskehals som skjer bare når cache ikke er fylt, og vi er allerede arbeider med dette problemet.

Så i dette øyeblikket kan jeg bare anbefale deg å leke med clearing strategier og andre clearing parametere. For andre strategier:
- Hvis clearing av en cache tabellen ikke er å drepe din server, og deretter sette større "Cache clearing timelap '- serveren din vil ta en pust mellom glenner
- Analise ditt forum trafikken og sjekker når det er mindre - bytt clearing utførelse til denne tid
- Set lavere cache TTL - mindre tabeller blir ryddet slik clearing selv vil ta mindre ressurser. Andre side - server må spørre Google oftere for oversettelser.
- EKSPERIMENTELL: Set 'Quick lokale sletting med optimalisere bord' open / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php og kommentere der 3 linjer med kode med "OPTIMALISER LOKALE TABELL'. Dette vil gjøre virkelig rask sletting uten indekser oppgradering. MERK: indekser vil vokse, så du blir nødt til å utføre spørringen manuelt - dvs. sjekk den en gang per uke. Om det vil fungere for deg vil vi implementere ny strategi, hvor indeksene skal omorganiseres ikke hver dag.