Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: tittelen som "nye innlegg"

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Default tittelen som "nye innlegg"

Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    Jeg har en nederlandsk skrev i forumet mitt med sitt opprinnelige språk, og alt virker ok bortsett fra "nyeste innlegg"

diskusjonen er dette:
    The College of ungdommene i nærheten av Bad Tölz og skolebarn

Men tittelen som "siste innlegg" vises skrives slik:
    Gammel [langtitle = nl] Het i de Buurt van internaat Bad Tölz voor Jongeren no schoolgaande ...

hvordan å fikse dette?
    takk
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET har spesiell kode for å finne slike situasjoner og korrigere det for forumet siste innlegg.

Fortell hvor akkurat dette vises? Eller enda gi skjermbildet hvis du vil. Akkurat nå kan jeg ikke se det på forumet ditt. Kanskje skrive svaret for denne tråden og send fest skjerm-shot viser hvor dette problemet vises.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    her er det: problemet jeg markert med gult:

http://img101.imageshack.us/img101/6...atitolo1ub.jpg
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Nå er det klart

Det er ikke vBET bug - det er integrering problemet. vBET kan integreres med mods å ta resultatene av Ajax og kan oversette slike resultater hvis mod bruker kroken xml_print_output. Vennligst se her for detaljer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1781

Også oppmerksom på at på dette tidspunktet hvis du lykkes med integrasjon denne'...' problemet vil fremdeles. Resultatene vil bli oversatt om det vil bli integrert, men titler med cut lukking langtitle bbcode vil ikke. Ikke i vBET 3.x i 4.x har vi løsningen for det. vBET 3.x vil ha en slik i neste utgivelse.

Hvis du ikke har noen PHP kunnskaper så det ville være best å spørre forfatteren av spesifikke mod om hjelp.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •