hmm tenkte jeg dragonbyte var det eneste alternativet etter vbseo. la meg undersøke for å fjerne alle sammen
hmm tenkte jeg dragonbyte var det eneste alternativet etter vbseo. la meg undersøke for å fjerne alle sammen
Rask Q.. se på den innebygde versjonen i vb 4.5 jeg kan ganske mye å holde alle nettadresser som de er, men det er ikke å legge .html som standard, og jeg ser din url-er gere er å legge til .html-hjelp i det ville være flott som det ser ut til at ikke et alternativ innenfor det vennlige URL delen.
Q2 - jeg er fortsatt knyttet til VBSEO funksjoner med VBET, jeg kan ikke huske om det var en mod/innstillingen til å BRUKE VBSEO med VBET at jeg kan ikke finne på å sette så godt.
Håper å rengjøre alt dette opp og få jobbe riktig her snart! takk
I dette forumet vi har fortsatt vBSEO. Vi bruker native vBulletin SEO på vår test-forum og det vi ikke har lagt til .html
https://www.vbulletin.com/forum/foru...and-fixing-url
Dette er ikke perfekt - det tyder 301 redirect til gamle URL-en, men etter at vBulletin bør bruke seg selv enda en 301 redirect til hans nye SEO URL. Dette er ikke perfekt for ytelse (1 ekstra omdirigere), men dette vil bare skje for de som kom fra den gamle NETTADRESSEN fra noen linker eller fra indekserte sider. Med tiden vil Google reindex det, og hvis 301 brukes det bør være uten skade på SEO (Google vil bare vite at siden har nye URL-adressen). Du kan se etter andre artikler, kanskje du vil finne ut hvordan å omdirigere direkte til ny URL. Uansett - dette er en av løsningene.
Konfigurasjon av vBulletin funksjonalitet og andre mods er ute av våre omfang. Vi vil hjelpe deg med vBET konfigurasjon. Du kan be vBulletin team om innfødt SEO konfigurasjon, siden dette er deres funksjonalitet og de vet det best.
Så ikke redd for VBSE problemer wioth sikkerhet? Jeg har en full lisens fra VBSEO fortsatt ikke sikker på om jeg kan DL koden lenger selv,.
Ville være isen for å re-dirigere alle url-adresser til nye friendly nettadresser tror jeg, litt redd for massen flytte om
Vi hadde ikke hatt noen sikkerhetsproblemer med vBSEO og vi er ikke klar over av slike.
Hvis du vil endre din SEO linker du bør gjøre omdirigering. Ellers vil du miste trafikk fra eksterne lenker (som peker til en ikke eksisterende Nettadresser) og vil du miste i søkemotorer som vil se til at alt allerede er indeksert innhold forsvinne. Sider i nye Nettadresser vil bli indeksert slik som nytt innhold, i stedet for bare å være reindexed under ny URL. Det er derfor vi har 301 omdirigering - ikke bare for å omdirigere, men også for å fortelle at det gamle innholdet endret permanent adresse. Dette er en grunn til hvorfor vi ikke ønsker å endre våre SEO motor, men hvis du allerede har gjort det, bør du ta hånd om omdirigering fra gamle url-adresser til nye.
Jeg ønsker ikke å endre det lol, men jeg har til apperently. VBSEO har 2 store bedrifter, og det er derfor de stengt. Jeg ble truffet med ett ganske vanskelig der alle google-trafikk ble re-anvist.
Takk for informasjon. I min mening viktig grunn for å lukke vBSEO er at funksjonaliteten er allerede inkludert i vBulletin siden 4.0, slik at folk til å slutte å kjøpe vBSEO. Det var ingen mening å bruke en dollar for noe hva du allerede har fått. Ellers vBSEO team ville bare lage oppdatering og bli kvitt utnytter. Men dette er bare min mening.
På dette tidspunktet vil jeg markere denne tråden som løst, da vi finner ut at det er ingenting galt med vBET i dette området, du bare bruke ikke støttes SEO motor. Du kan bruke native vBulletin SEO-motor med vBET uten noen ekstra programtillegg for det. I tilfelle hvis du velger å gjøre det og fortsatt har problemer, kan du skrive her eller åpne ny tråd.
VBSEO lukket sine dører når utnytte hit, det er ingen oppdatering! Jeg er ute etter å ta alle sammen og gå med vb-bygget i, men må ta det rolig