Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Vbet 5 kreves for å flytte til Vbulletin 5 korrekt?

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default Vbet 5 kreves for å flytte til Vbulletin 5 korrekt?

Kjører vbet 492BF tiden på vbulletin 4.2.5 men ønsker å oppgradere til nyeste 5xx vbulleting å slippe mine tilpasset mobile maler og bruke en responsiv design. Det er mye i veien for oppgradering vbet til 5 så godt?

Bare å få min ender stilt opp tidlig.

Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Hmm, er det enda en oppgradering banen fra 4,2 til 5?

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Håper å ha litt innsikt. Som jeg prøver å flytte til VB5, hovedsakelig for responsive maler kan jeg oppgradere (beholde) oversettelser fra VB4?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei, og beklager for svar tid.

For å oppgradere vBET form 4.x-5.x du bare gjøre vanlig oppdatering. Vær oppmerksom på at vBulletin 5 plugin mekanismen er mye mer begrenset som i vBulletin 4 og på grunn av de begrensninger det er enkelte steder i vBulletin 5 hvor vi er ikke i stand til å begrense antall eller brukernavn oversettelser.
    Sist endret av vBET; 27-10-1816:47.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Jeg ser at VB5 vil ikke lenger bruker innlegg #'s, vil de oversettelsene som er tapt på oppgraderingen?

Takk-

Så mye for å prøve å få klar for VB5 bare for å gjøre nettstedet reaktiv :/

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Beklager fikk avsporet meg selv og har ikke funnet ut hvor stor en katastrofe flytte til vb5 dette kan være

Ble medlem
    Oktober 2009

vBET støtter vB5 (du kan se det på vår test-forum - link på toppen av siden). Mange fora ikke oppgradere fra vB4 å vB5, men dette er enkeltvedtak. I dette øyeblikket arbeider vi på nye vBET versjon for å håndtere noen av endringer i nyeste vB5 versjoner (som ny personsøker). Fortsatt vBET5.x er OK for vB5. Oversettelsene vil ikke være tapt under oppgraderingen så lenge ingen vil fjerne vBET tabeller fra databasen.

PS.
    Akkurat nå har vi fokus på vB5.4.5 ikke vB5.5.0 siden den siste krever PHP7 og etter vår mening ikke mange brukere vil oppdatere snart. Selvfølgelig vil vi holde deg oppdatert, fortsatt først ønsker vi å håndtere alle kjente problemer med vB5.4.5
    Sist endret av vBET; 06-02-1921:56.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

OK, som jeg sa im i en sak der jeg trenger vb5 hovedsakelig for å gjøre nettstedet reaktiv for moobile brukere

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

med vb5 sin ved hjelp av bootstrap så det er bare skjermen som er mobile freindly

Ble medlem
    Oktober 2009

I slike tilfelle bør det ikke være noe problemer. En ting jeg kan tenke på er at flagg kan ta for mange mellomrom hvis du støtter mange språk, men dette er noe hva som kan håndteres av endringer i malen.

Vennligst merk:
    vBET ble ikke testet for mobile del av vB5. Neste utgivelse vil bringe mye av endringene, og vi kan ikke utsette det mer. Så mobile nødt til å vente. Vi hadde ikke teste vBET for mobil, vet vi ikke vil det fungere fint eller ikke. Vennligst skape forandring forespørsel eller feilrapport for vBET5 hvis du finner noen problemer med mobil. Men det er best å vente til neste versjon, og deretter se resultatet. Vi håper å gjøre utgivelsen i denne eller neste helg.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •