Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: PHP Advarsel: preg_replace(): Den /e modifier er ikke lenger støttes, kan du bruke preg_replace_callback

Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018

Exclamation PHP Advarsel: preg_replace(): Den /e modifier er ikke lenger støttes, kan du bruke preg_replace_callback

Ved hjelp 2.4. feil pastebin .com/T6zMP1Uv

Også så jeg rapporter om andre feil? Kan du ikke summen dem alle opp i en oppdatering oppdatering så jeg vil ikke komme inn i en annen bug etter dette?

Jeg trenger denne mod raskt for mitt prosjekt.

Kan du hjelpe sir?

Jeg er også veldig interessert i å vite hvilken mod du bruk for:; Du har kun lov til å publisere Nettadresser til andre nettsteder etter at du har foretatt 15 innlegg eller mer.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er allerede rettet opp i betalte versjoner. Snart vil vi gjøre utgivelsen av en gratis versjon og dette problemet vil bli borte.
    Sist endret av vBET; 22-07-1816:04.

Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Dette er allerede rettet opp i betalte versjoner. Snart vil vi gjøre utgivelsen av en gratis versjon og dette problemet vil bli borte.
    Har du fått en tidsramme for det? Snakker vi en uke? en måned?

Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018

Også et annet spørsmål,

Tilbyr dere noen form for retningslinjer for retur i tilfelle vi prøve den fulle versjonen og det fungerer ikke på riktig måte?

Ble medlem
    Oktober 2009

Endringene er allerede i koden, klar til å bli gitt ut noen minutt. Det er bare snakk om prioriteringer - i dette øyeblikk, noen mer viktige ting tar vår tid. Så kanskje vi slipper i dag, kanskje neste uke.

Det er ingen returrett for betalt versjon - du kan teste det her med full kapasitet, slik at du vet hva du kjøper. Alle returrett ville fryktelig komplisere lisensiering. Når du kjøper Windows, kan du kjøpe Windows - rett og slett. Samme med vBET. Mye av leverandører gjør det mulig å bruke prøveversjonen, men når du kjøper, må du kjøpe. Vi gir deg full live versjon på vårt forum, for å sjekke hvordan det fungerer.

Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Endringene er allerede i koden, klar til å bli gitt ut noen minutt. Det er bare snakk om prioriteringer - i dette øyeblikk, noen mer viktige ting tar vår tid. Så kanskje vi slipper i dag, kanskje neste uke.

Det er ingen returrett for betalt versjon - du kan teste det her med full kapasitet, slik at du vet hva du kjøper. Alle returrett ville fryktelig komplisere lisensiering. Når du kjøper Windows, kan du kjøpe Windows - rett og slett. Samme med vBET. Mye av leverandører gjør det mulig å bruke prøveversjonen, men når du kjøper, må du kjøpe. Vi gir deg full live versjon på vårt forum, for å sjekke hvordan det fungerer.
    Kan du kontakte meg på e-post jeg sender deg PM når du gjør slipp løs versjonen? Vi trenger dette snarest. Takk, sir.

Ble medlem
    Oktober 2009

Nye utgivelsen av en gratis versjon er tilgjengelig på www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=232456
    Nyt!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •