Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 16 av 16

Tråd: Tatt en annen 4.2.5 VB med VBET feil

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så kanskje denne koden er generert ved å legge til flere deler (i loop eller noen andre uttrykk). Jeg vil se igjen, ser bare for en del av det og så du vet det.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, jeg fant det. Jeg kunne ikke finne det tidligere, fordi i koden vi har escape-tegn før". Koden i filen vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    Code:
    $vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] = 
    '$lastpostinfo[\'lastposter\'] = \'<!--vBET_SNTA-->\' . $lastpostinfo[\'lastposter\'] .\'<!--vBET_ENTA-->\';'
    .$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'];
    Jeg kan ikke gjenskape problemet, så jeg er ikke i stand til å sjekke løsning. Kan du beskrive hvordan å reprodusere eller prøve å erstatte den koden med den nedenfor. Denne løsningen ble ikke kontrollert.
    Code:
    $vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] = 
    '$lastpostinfo[lastposter] = \'<!--vBET_SNTA-->\' . $lastpostinfo[lastposter] .\'<!--vBET_ENTA-->\';'
    .$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'];
    Dette kan være det - feilkode forteller om uventede " og siden vBulletin setter vår koden i " (eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');) dette kan føre til feil. Kan du fortelle oss, hvordan å reprodusere, eller sjekk mulig løsning, og sende oss din status.
    Sist endret av vBET; 24-06-1810:42.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Jeg kan ikke tvinge feil, jeg var bare i stand til å fange opp det.. Det skjer minst et par ganger i løpet av et par dager, så jeg vil oppdatere koden og se!

Ble medlem
    Oktober 2009

Stor - vi vil vente for info.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Så langt ingen feil, Ser bra ut

Ble medlem
    Oktober 2009

Flott. Jeg vil merke dette feil som er løst og inkluderer løsning i neste versjon. Hvis problemer dukker opp igjen, vennligst gi oss beskjed.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •