APIer fra Google og Microsoft er verdifull. Derfor, når min konto i disse platfmormach har noen midler som slår av de fleste språk, for ikke å kaste bort dyrebar penger på oversettelse av mindre språk. Når jeg gjør det sekundære språk er ikke tilgjengelig - kan falle ut av indeksen søkemotorer hindre nye besøkende til mitt forum. Det ville vært fint om kunne velge språk som i øyeblikket vi ønsker å forklare, mens ikke unntatt sekundære cache språk.
Hei og først av alt beklager jeg responstiden. Du kan allerede være tilgjengelig, men vi har testet følgende løsning: 1. I alle fall kopiere filer fra en mappe vbet_translation_options 2. Rediger hver enkelt fil i angitt mappe-for språkparet, som du ikke vil fortsette å støtte (men fortsatt aktivert), i stedet for API navn, angi en tom streng, for eksempel: erstatte den 'ar'=>'Google', på 'ar'=>'', Hvis forumet alt på originalspråket er kun på polsk, er det tilstrekkelig, når du endrer verdier i filen vbenterprisetranslator_from_pl.php. Jeg foreslår at du tester det første på et bestemt språk par og se om det fungerer. Det skal, fordi vBET med maskinen kan velge såkalte "dummy" oversetter, hvis ikke tilgjengelig (fordi utmattet grensene). Husk at med denne konfigurasjonen for din valgt språk par vBET ned oversettelser fra hurtigbufferen, men det vil ikke gjøre nye oversettelser. Det vil resultere i faktum at teksten ikke er oversatt vises i originalen. Og det betyr at den såkalte ' duplisering av innhold '-hva Google ikke liker. Så kan du vurdere dette alternativet... Hvis du ikke vil deaktivere språket, kan det derfor først begrense oversettelse motorer (samme konfigurasjonsfiler). La gratis la ham forklare. Mer 'duplisering av innhold' verre for indeksering i Google. Helt løser deaktivere språkstøtte dette problemet. La støtte, men uten å oversette motorer, blir problemet årsaken. Så kan noe i mellom-for de språkene som har støtte i andre motorer, forblir på gratis oversettelser (jeg minner om at Microsoft har også et gratis alternativ), bruker bare dammen der det er ingen andre støtte, og der det ville ha kommet til "duplisering av innhold" i fravær av noen ytterligere oversettelser, vurdere, men muligheten til å deaktivere språket. Hvis du har spørsmål, kan du gjerne spørre.
Mam nadzieję, że å zaspokoiło twoje potrzeby - jeśli nie proszę pisać w tym wątku.
Vis Tag Cloud
Forumregler