Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Pre-Salg/Oppgradering Spørsmålet - Er vBET fortsatt opprettholdes?

  1. #1
    Junior Member
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    4

    Default Pre-Salg/Oppgradering Spørsmålet - Er vBET fortsatt opprettholdes?

    Hei,
    Jeg er fortsatt kjører en eldre versjon av vBET (på mine eldre v3.8.9 vBulletin) -- og ønsker å oppgradere nettstedet til den siste v5 stabil versjon og deretter oppgradere vBet til den gjeldende versjonen (forutsatt at det fungerer). Jeg spør fordi jeg ikke ser noen innlegg for en lang tid...

    Jeg er også opptatt av å oppgradere stedet for å ha SSL-aktivert, og forstå at vBulletin 5 er SSL-kompatible' -- vil vBET også fungere, hvis anlegget er konfigurert for SSL?

    Vennligst kan du gi meg beskjed på disse?

    Thanks

  2. #2
    Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012
    Innlegg
    481

    Default

    vBET har blitt forbedret funksjonalitet og kunder sjelden rapportere problemer, så det er lite nytt innlegg.
    vBET 5 er testet til versjon vB 5.1.9. Du kan teste vBET 5 på vår test-forum: Forum - Test forum vBET 5. Bare logg inn på en test-konto.
    I øyeblikket finnes det ikke er noen åpne spørsmål knyttet til SSL. vBET arbeider på resultatet før den videresendes på utsiden, så det er en kryptering bør ikke ha noen innvirkning på arbeidet vBET.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •